Na rynku oprogramowania sklepowego jest już dość ciasno, jednak kolejne firmy cały czas próbują zdobyć klientów dla siebie. Im większy wybór, tym niższe ceny i lepsza jakoś usług (przynajmniej w teorii), dlatego powinniśmy się cieszyć, że powstają kolejne podmioty tego typu. Wczoraj otrzymałem informacje o dwóch nowych platformach: Selly i 100sklepów, dlatego zapraszam na ich krótki przegląd.
Rzut oka na strony główne prezentuje oba systemy nie pozwala wskazać wyraźnego faworyta, chociaż bardziej przemawia do mnie oprawa 100sklepów.
Odwrotnie jest w przypadku sklepów demonstracyjnych opisywanych rozwiązań – polegając tylko na nich najprawdopodobniej zdecydowałbym się na Selly. Generalnie bardzo dużo zależy tutaj od gustu potencjalnego klienta, aczkolwiek Selly ma możliwość przygotowania unikalnej wersji graficznej a w przypadku 100sklepów zauważyłem tylko możliwość zmiany określonych elementów, 100sklepów również oferuje podobną usługę.
Z kolei 100sklepów z pewnością wypadnie taniej w użytkowaniu po szybkim przejrzeniu cenników.
Mam nadzieję, że powyższym opisem nie wskazałem wyraźnego faworyta wśród nowych systemów – wybór pomiędzy Selly a 100sklepów jest dość trudny. Duże znaczenie z pewnością będzie miał tutaj dalszy rozwój obu rozwiązań i systematyczne pojawianie się nowych opcji.
Selly | 100sklepów | |||
---|---|---|---|---|
Strona główna systemu | Selly.pl | 100sklepow.pl | ||
Sklep demonstracyjny | sprawdź | sprawdź | ||
Panel administracyjny | sprawdź | sprawdź | ||
Opłaty | sprawdź | sprawdź |
Zapraszam do podzielenia się Waszymi opiniami o nowych platformach sklepowych w komentarzach. Czy mają szanse znaleźć swoje miejsce na rynku?