Saturn współpracuje z Nokaut.pl – w sieci sprzedają już najwięksi

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Nokaut.plCeny produktów dostępnych w sprzedaży w sieci Saturn można już porównywać z cenami tysięcy innych produktów sprzedawanych w sklepach internetowych. Oferta Saturna została udostępniona użytkownikom porównywarki cen Nokaut.pl.

Saturn to jedna z największych obecnie na polskim rynku sieć sklepów sprzedających produkty branży RTV i AGD. Jej oferta obejmuje asortyment z segmentu sprzętu multimedialnego, teleinformatycznego, fotograficznego, RTV, AGD, pełną gamę akcesoriów, ale także książki, programy i gry komputerowe oraz filmy i muzykę. Saturn starannie przygotowywał się do rozpoczęcia sprzedaży online. Przed jej uruchomieniem udostępnił swoim klientom opcję rezerwacji produktów będących w ofercie sieci z możliwością ich odbioru w sklepie stacjonarnym. Następnie uruchomił sklep, wprowadzając do obrotu internetowego ponad 100 tys. artykułów. Od dziś, korzystając z porównywarki cen Nokaut.pl, ofertę sieci można porównać z ofertami innych sklepów internetowych.

„Sieć Saturn uzupełniła ofertę handlu stacjonarnego o sprzedaż internetową, w celu ułatwienia klientom dostępu do najszerszego wyboru produktów na rynku elektroniki użytkowej. Wkrótce zostanie także otwarty sklep internetowy www.mediamarkt.pl. Teraz klienci będą mogli znaleźć ofertę Saturna oraz Media Markt również w porównywarce Nokaut.pl” – komentuje wejście Saturna na rynek e-commerce oraz współpracę z Nokaut.pl Piotr Zemło, Dyrektor Media Saturn Online.

„Rozpoczęcie przez Saturn sprzedaży internetowej i udostępnienie oferty sieci do porównania to duże wydarzenie dla nas i jeszcze większe dla rynku, nie tylko e-commerce, ale i offline” – mówi Wojciech Czernecki, Prezes Zarządu Grupy Nokaut SA, właściciela porównywarki Nokaut.pl. „To kolejne w tym roku wejście dużego offline’owego gracza do e-biznesu dowodzące, że w przyszłości nastąpi integracja wszystkich kanałów sprzedaży” – dodaje.

Internetowi klienci Saturna mają do dyspozycji cały asortyment sieci dostępny we wszystkich stacjonarnych sklepach w Polsce. Płatności mogą dokonać za pomocą kart kredytowych, e-przelewem, standardowym przelewem bankowym lub za pobraniem. Kupione produkty mogą również odebrać w wybranym sklepie stacjonarnym sieci.

Źródło: Nokaut

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę