Firma hybris, dostawca oprogramowania do obsługi wielokanałowej sprzedaży i komunikacji, poinformowała o udostępnieniu serwisu hybris Extend. To nowy sklep internetowy, który umożliwia klientom firmy hybris natychmiastowy dostęp do najlepszych w swojej klasie, w pełni certyfikowanych aplikacji oferowanych przez partnerów firmy, zaawansowanych usług i uzupełniających rozwiązań biznesowych zoptymalizowanych pod kątem współpracy z platformą hybris Commerce.
Dzięki nowemu repozytorium aplikacji klienci mogą lepiej dostosować posiadane rozwiązanie firmy hybris do swoich potrzeb w celu zwiększenia przychodów i podniesienia poziomu obsługi klienta. Mogą też łatwiej i bez zbędnego ryzyka czy problemów wdrożeniowych podejmować innowacyjne inicjatywy w obszarze wielokanałowego handlu i komunikacji. W sklepie hybris Extend można obecnie nabyć aplikacje analityczne, aplikacje do obsługi różnych kanałów sprzedaży, do zarządzania społecznościami i kontaktami społecznościowymi, do zarządzania treścią, zamówieniami, infrastrukturą, marketingiem i komunikacją, płatnościami i podatkami, a także aplikacje do personalizacji, wyszukiwania i nawigacji.
Korzystając z portalu dystrybucyjnego hybris Extend klienci mogą konfigurować dodatki i rozszerzenia, które najlepiej zaspokoją ich potrzeby lub dostosowane do specyfiki ich branży. Będą oni także mogli szybko dowiadywać się o nowych funkcjonalnościach oferowanych przez partnerów firmy hybris.
Komentując uruchomienie serwisu hybris Extend Ariel Luedi, dyrektor generalny firmy hybris, powiedział: „Sklep hybris Extend to rozwiązanie ważne dla naszych klientów, dla partnerów i dla nas samych. Daje on klientom wyjątkowe możliwości integracji umożliwiając bezpośredni dostęp do zintegrowanych fabrycznie rozwiązań naszych partnerów. Serwis hybris Extend daje korzyści wykraczające poza ramy naszego zwykłego programu partnerskiego dla niezależnych dostawców oprogramowania, gdyż zapewnia bezpośredni dostęp do ich rozwiązań. Wszystkie informacje są teraz dostępne w jednym miejscu, dzięki czemu nasi klienci mają pełen wgląd w dostępne dla nich opcje, mogą też wybierać dodatkowe aplikacje najlepiej dostosowane do ich potrzeb, uzyskując dodatkowe korzyści. Nowy sklep pozwoli też naszym partnerom zwiększyć atrakcyjność współpracy z firmą hybris”.
W ramach serwisu hybris Extend klienci i integratorzy mogą z listy zalecanych partnerów wyszukiwać producentów oprogramowania – czołowych graczy na swoich rynkach. Po wybraniu partnera można przejrzeć szczegółowe informacje na temat aplikacji, możliwości integracji oraz doświadczenia firmy. Pomaga to klientom i integratorom obniżyć koszty i skrócić czas realizacji projektów, a także ułatwia rozbudowanie posiadanego rozwiązania do obsługi sprzedaży o dodatkowe funkcje.
„Udostępniliśmy serwis hybris Extend w celu zaspokojenia rosnącego popytu na gotowe rozwiązania „pod klucz”, które przyspieszają osiąganie korzyści z inwestycji w produkty firmy hybris. Klienci mogą teraz rozbudować posiadaną platformę hybris lepiej dostosowując ją do swoich wymagań” ― powiedział Patrick Ferdig, dyrektor na świat ds. współpracy z niezależnymi producentami oprogramowania w firmie hybris.
Sklep hybris Extend daje klientom i integratorom gwarancję, że mają do czynienia z najlepszymi w swojej klasie aplikacjami partnerów, które przeszły rygorystyczny proces certyfikacji. W nadchodzących miesiącach katalog dostępnych aplikacji będzie nadal rozszerzany w miarę, nawiązywania współpracy z kolejnymi partnerami. Do grona niezależnych dostawców oprogramowania współpracujących z firmą hybris niedawno dołączyły takie firmy, jak Bazaarvoice, dynaTrace i Jirafe.
—
Informacje o firmie hybris
Firma hybris jest czołowym dostawcą kompleksowego oprogramowania następnej generacji do obsługi wielokanałowej sprzedaży, opartego na jednej platformie obejmującej między innymi usługi zarządzane i usługi hostingu. Jasna wizja firmy dotycząca potrzeby spójności, koordynacji i personalizacji informacji we wszystkich kanałach oraz we wszystkich fazach cyklu obsługi klienta zaowocowała opracowaniem zintegrowanego, elastycznego rozwiązania, które umożliwia firmom komunikowanie się i obsługę sprzedaży we wszystkich kanałach ― online i offline ― w spójny i efektywny sposób. Firma hybris posiada na całym świecie 14 oddziałów zlokalizowanych w stolicach gospodarczych Ameryki Północnej i Południowej, Europy i Azji. Firma obsługuje 380 klientów prowadzących działalność w skali globalnej. Do jej klientów należą znane marki z branży detalicznej i produkcyjnej, m.in. Bobcat, Clarks, Coca Cola Beverages, Conrad, Grundfos, Hornbach, Iomega, Kaiser+Kraft, Levi´s, Lufthansa, Migros, Nespresso, Nikon, P&G, Rexel, Timberland i Toys´R´Us.