Jak niektórzy zdążyli już zauważyć i dodać swoje sklepy, w tym roku eKomercyjnie.pl po raz trzeci organizuje Dzień Darmowej Dostawy – akcję, która ma zachęcić Polaków do robienia zakupów w sieci oraz pokazać, że nasza branża potrafi skutecznie działać razem. Poniżej znajdziecie więcej informacji odnośnie DDD, który tym razem odbędzie się 3 grudnia br. (poniedziałek).
Czym jest Dzień Darmowej Dostawy (w skrócie DDD)?
Głównym celem akcji Dnia Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci (jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów). Darmowa dostawa dobrze przemawia do osób, które do tej pory nie zamawiały w sieci, ale również dodatkowo zachęca dotychczasowych e-klientów do ponownych zakupów.
W czasie Dnia Darmowej Dostawy 2012 (3 grudnia) sklepy uczestniczące w akcji oferują wszystkim swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od ich wartości*, sposobu płatności i metody dostawy.
(*) powyższa gwiazdka oznacza największą zmianę w najbliższej edycji Dnia Darmowej Dostawy. Postanowiliśmy dostosować regulamin do oczekiwań sklepów i wprowadziliśmy możliwość określenie minimalnej wartości zamówienia realizowanego w sklepie internetowym – chodzi o kwotę 20 zł brutto. Oczywiście sklep sam decyduje czy wprowadza taki limit (informując o tym swoich Klientów). Mamy nadzieję, że to rozwiąże problem zamówień za 5 zł kurierem za pobraniem…
Jakie są najważniejsze warunki uczestnictwa w akcji?
- Zaoferowanie klientom darmowej dostawy zamówień złożonych 3 grudnia br, niezależnie od ich wartości, sposobu płatności czy metody dostawy.
- Rejestracja sklepu internetowego na stronie http://www.dziendarmowejdostawy.pl/
- Wysłanie do własnej bazy klientów informacji o tym, że sklep uczestniczy w DDD wraz z odnośnikiem do głównej strony akcji.
- Promocję DDD na stronach sklepu oraz w kanałach dotarcia do klienta, które posiada sklep (np. Facebook).
Szczegółowe warunki określa Regulamin Akcji DDD, z którym należy się zapoznać przed podjęciem decyzji o uczestnictwie w akcji.
Ile to kosztuje?
Sklepy nie płacą żadnych opłat za uczestnictwo w akcji Dnia Darmowej Dostawy. To wspólny pomysł do tego, żeby rynek e-handlu rósł w szybszym tempie. Koszty dla samych sklepów to pokrycie darmowej dostawy dla wszystkich klientów, co w przypadku nagle zwiększonej liczby zamówień jest wystarczającą kwotą za udział:)
Jak DDD jest (i będzie) promowany w tym roku?
W przypadku promocji Dnia Darmowej Dostawy stawiamy na te same pomysły, co przy okazji poprzednich edycji. Akcję będą promować wszyscy partnerzy wydarzenia, same sklepy internetowe, mamy też agencję PR do docierania z przekazem do „dużych” mediów. Ogólnie robimy wszystko, żeby o DDD dowiedziało się jak najwięcej osób i żeby 3 grudnia złożyli jak najwięcej zamówień w sklepach uczestniczących w akcji. Przez wszystko rozumiem informacje prasowe, wywiady w radiu, mailingi do dużych baz e-mailowych konsumentów, itd.
Dołącz swój sklep już teraz!
Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, to zapraszam Cię do udziału w Dniu Darmowej Dostawy. Działając razem powinniśmy przebić się z komunikatem o wygodzie zakupów w sieci do mediów tradycyjnych i skłonić ludzi do wybierania e-sklepów zamiast tradycyjnych placówek handlowych. O to chyba nam wszystkim chodzi:)
Link do formularza rejestracyjnego dla sklepów »
ZAPRASZAM!
DzieńDarmowejDostawy.pl
PS. W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do komentowania poniżej.