Modo.pl to wirtualny showroom, pokazujący użytkowniczkom indywidualne podejście do mody. Szeroki asortyment produktów, gdzie główną rolę odgrywają buty, ma trafić do młodych kobiet, chcących wyróżnić się z tłumu. Do współpracy zaproszono cenionych stylistów, którzy nie tylko radzą ale i bawią, proponując rozwiązania zgodne z najnowszymi trendami, za rozsądną cenę. Przygotowany przez profesjonalny zespół test stylu określa pasującą do użytkowniczki stylizację i sugeruje wybrane produkty dostępne w Modo.pl.
Modo.pl postawiło za swój cel przybliżenie każdej Polce mody high fashion, udowadniając tym samym, że nie musimy wydawać fortuny, aby wyglądać modnie. W portfelu funduszu, który objął większościowy pakiet udziałów w nowopowstałej firmie, to zdecydowanie jedna z barwniejszych inwestycji.
Na czele projektu stoi Jakub Adamowicz, współtwórca i były prezes VENITI S.A.: „Modo.pl to innowacyjny projekt na polskim rynku, skierowany do szerokiego grona odbiorców. W chwili obecnej intensywnie poszukujemy ambasadorki marki, która swoim doświadczeniem w dziedzinie mody, a jednocześnie własną metamorfozą wesprze działania Modo.pl”.
Kolekcję marki wesprze ambasadorka, która swoim doświadczeniem z dziedziny mody oraz oszałamiającą metamorfozą jaką przeszła na oczach milionów, wesprze działania stylistek i własną twarzą będzie promować specjalną linię butów. To, kto ma szansę zostać gwiazdą Modo jest pilnie strzeżoną tajemnicą, ale nieoficjalnie wiadomo, że właśnie trwają rozmowy z kilkoma znanymi twarzami z pierwszych stron gazet. Co ciekawe, w Wielkiej Brytanii showroom firmuje Cheryl Cole, zaś w USA Kim Kardashian!
Po starcie polskiej wersji twórcy Modo.pl planują wprowadzić projekt na rynek bułgarski, węgierski i rumuński.
Źródło: Xevin Investments