Proces reklamacyjny zazwyczaj trwa długo i nie należy do przyjemnych. Jednak od kilku dni właściciele sklepów mogą za pomocą paru kliknięć szybko i skutecznie zarządzać zgłoszeniami w systemie wwReklamacje. Innowacyjne rozwiązanie skierowane jest do wszystkich sprzedawców, bez względu na skalę działalności. Na starcie każdy może przetestować system za darmo przez 30 dni.
System wwReklamacje powstał z myślą o podniesieniu standardów obsługi klienta sklepów stacjonarnych i internetowych. Szybkość, prostota i wygoda to największe zalety tego rozwiązania. Dzięki niemu czas potrzebny na dokonanie reklamacji został skrócony do minimum. Co więcej, dotarcie do dowolnego zgłoszenia trwa nie więcej niż parę sekund, a na kilka dni przed upływem terminu rozpatrzenia reklamacji system automatycznie przypomni o najpilniejszych. Proces jest przejrzysty od początku do samego końca, dzięki czemu dokumenty są łatwo dostępne i nigdy nie zginą.
To już druga odsłona systemu wwReklamacje. Poprzedziła ją analiza rynku przeprowadzona pod kątem potrzeb i oczekiwań przedstawicieli sektora sprzedaży, którzy poszukują narzędzia pozwalającego w pełni porządkować i kontrolować proces reklamacji. „Modyfikacje są odpowiedzią na opinie jakie otrzymaliśmy od naszych użytkowników” – mówi Rafał Kowalczyk, kierownik działu promocji. „W nowej odsłonie dodano także pełną obsługę załączników oraz samouczek opisujący cały proces krok po kroku. Teraz zarządzanie jest jeszcze łatwiejsze”
Do korzystania z systemu wystarczy komputer z dostępem do internetu i przeglądarka. Nie wymaga zakupu żadnego dodatkowego oprogramowania, ani przeprowadzania skomplikowanych instalacji. Co więcej, każdy może przetestować system za darmo przez 30 dni.
Źródło: wwReklamacje