RedCart.pl współpracuje z Transferuj.pl, promocja dla sklepów

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Specjalnie dla sprzedawców firma RedCart.pl wspólnie z Transferuj.pl przygotowana została specjalna promocja, w czasie której opłata za wszystkie e-przelewy to tylko 0,9% a za e-transfery (np. mTransfer) 2,2%. Nie ma również żadnych opłat dodatkowych od transakcji oraz opłat abonamentowych.

Opinie naszych Klientów są dla nas bardzo ważne, dlatego w RedCart każdy ma możliwość decydowania o rozwoju swojego sklepu internetowego. Nie narzucamy niepotrzebnych rozwiązań i nie ograniczamy e-biznesu, jak czynią to inne platformy sklepowe. To uwagi i sugestie naszych Sprzedawców wyznaczają kierunek rozwoju oprogramowania sklepu. Prowadząc sklep w grupie RedCart.pl Klienci mogą liczyć na preferencyjne warunki u swoich Partnerów – wyjaśnia Dariusz Januszkiewicz, Dyrektor Generalny RedCart.pl

Transferuj.pl to nowoczesny system płatności internetowych skierowany do Sprzedawców handlujących swoimi usługami lub produktami w Internecie. Dzięki systemowi Transferuj.pl Sprzedawca może udostępnić swoim klientom łatwy, szybki i bezpieczny sposób zapłaty za zakupione towary. Proces przyjmowania wpłat i powiadamiania Sprzedawcy jest w pełni zautomatyzowany, a szeroka gama dostępnych kanałów płatności umożliwia Klientowi zapłatę wedle jego osobistych preferencji.

Aktualnie Transferuj.pl posiada największą ilość kanałów płatności – 38 zintegrowanych metod, w tym popularne e-transfery, e-przelewy, płatności kartami oraz ePortfel Moneybookers. Sprzedawcy mogą również korzystać z usług dodanych, np. przelewów masowych. Transferuj.pl wyróżnia się również najniższymi prowizjami za obsługę płatności.

Oprogramowanie RedCart odnosi już pierwsze sukcesy za granicą. Informacje, jakie docierają do nas od zagranicznych Partnerów pozwalają z optymizmem spoglądać na przyszłość projektu. W dalszym ciągu jednak rozwój platformy sklepów RedCart w Polsce jest dla nas najważniejszy, dlatego stale rozwijamy funkcjonalność i poszerzamy listę Partnerów, dając tym samym naszym Klientom zaawansowane narzędzia wspomagające ich e-biznes. Dynamicznie zwiększająca się liczba sklepów internetowych prowadzonych na oprogramowaniu RedCart sprawia, że stajemy się kluczowym graczem na rynku e-commerce w Polsce, co pozwala nam negocjować preferencyjne warunki dla naszych Sprzedawców – dodaje Dariusz Januszkiewicz, Dyrektor Generalny RedCart.pl.

Źródło: RedCart.pl & Transferuj.pl

(Powyższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową firmy, której dotyczy
i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji eKomercyjnie.pl)

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.05.2022

ROI, ROAS… czas na ROR w Twoim e-commerce!

Marcelina Lipska

Marcelina Lipska

CEO, Digital Marketing Consultant & Strategist
f1brand.pl

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę