RedCart.pl rozpoczyna współpracę z firmą kurierską K-EX

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

RedCartPlatforma sklepów internetowych RedCart.pl ma przyjemność poinformować swoich obecnych, jak i przyszłych Klientów o fakcie rozpoczęcia nowej, strategicznej współpracy z firmą kurierską K-EX. Poszerzenie oferty zintegrowanych z systemem RedCart kurierów o przesyłki ogólnopolskiego operatora K-EX znacznie uatrakcyjnia ofertę platformy, zważywszy na fakt niezwykle udanych negocjacji dotyczących kosztów dostawy paczek.

Dzięki nawiązaniu współpracy skutecznie udało się zminimalizować koszty dostawy, co skutkuje tym, iż propozycja skierowana do Klientów RedCart jest obecnie jedną z najkorzystniejszych na polskim rynku e-commerce. Koszt wysłania jednej paczki do 1kg to jedynie 8,50 zł netto.

„Zależy nam na tym, aby usługi oferowane w ramach platformy RedCart były jednocześnie atrakcyjne cenowo, jak i cechowały się wysoką jakością. Najnowsza propozycja dotycząca współpracy z firmą kurierską K-EX łączy w sobie obydwie te zalety. Po raz kolejny udało się nam zaproponować Klientom preferencyjne warunki współpracy, co potwierdza naszą pozycję na rynku dostawców oprogramowania sklepów internetowych”
– komentuje Tomasz Cincio, Dyrektor Marketingu & PR RedCart.pl.

Nie tylko korzystna cena jest zaletą opisanej integracji. Wyrównując szansy wszystkich sprzedawców zniesiono limit wysyłanych paczek, co oznacza, że obowiązująca stawka nie jest zależna od szacowanej liczby wysyłanych przesyłek. Innymi słowy, nawet początkujący Sprzedawca, generujący niewielką sprzedaż ma możliwość korzystania z preferencyjnych warunków współpracy. Jest to innowacyjne podejście do Klienta, którym charakteryzują się obydwie firmy.

Firma K-EX oferuje klientom pełną elastyczność – realizuje przesyłki – od pojedynczej koperty po ciężarówkę. Spółka zapewnia elastyczny i dogodny czas odbiorów i dostaw przesyłek – 7 dni w tygodniu i oferuje wygodne formy składania zleceń. Przesyłki dostarczane przez K-EX są objęte pełnym monitoringiem online, od momentu ich przyjęcia do doręczenia.

Źródło: RedCart.pl





Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
21.09.2022

Jak chronić swoją markę? Czym jest cykl życia domeny?

Adrianna Szałańska

Adrianna Szałańska

Social media & relations expert
cyberfolks.pl

Artykuł
19.09.2022

Dlaczego warto tworzyć MVP w e-commerce

Marek Kich

Marek Kich

CEO & Podcaster (Sztuka e-Commerce)
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę