Raport e-Handel Polska 2010 opublikowany

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Najnowszy raport serwisu Sklepy24.pl o polskim e-Handlu został opracowany na podstawie 715 w pełni wypełnionych kwestionariuszy ankietowych zawierających 45 szczegółowych pytań, z których większość nie była wcześniej publikowana.

Serwis Sklepy24.pl przeprowadził największe w Polsce badanie ankietowe na sklepach internetowych i jego wyniki opublikował w najnowszym raporcie e-Handel Polska 2010. Na ankietę zawierającą 45 szczegółowych pytań odpowiedziało w pełni 715 sprzedawców.

Badanie znacząco odbiegało od poprzednich, dzięki czemu czytelnicy opracowania mają okazję zapoznać się z zupełnie nowymi zagadnieniami polskiego handlu online. Między innymi intersujące są kwestie związane z handlem zagranicznym, aspektami prawnymi prowadzenia sklepu oraz marketingiem na serwisach społeczniościowych. Ponadto raport e-Handel Polska 2010, jak żadne inne dotychczas opublikowane podobne opracowanie, szczegółowo analizuje zagadnienia płatności w sklepach internetowych.

Wśród autorów raportu znalazło się trzech pracowników naukowych w stopniu doktora, dwóch doktorantów i jeden radca prawny. Redaktorem naczelnym i współautorem jest Piotr Jarosz, powszechnie znany analityk rynku e-commerce. Partnerem branżowym opracowania jest Visa International, i-Sklep oraz Trusted Shops, a partnerem merytorycznym Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.

Raport można pobrać za darmo pod tym adresem (konieczne jest wypełnienie krótkiego formularza).

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.05.2022

ROI, ROAS… czas na ROR w Twoim e-commerce!

Marcelina Lipska

Marcelina Lipska

CEO, Digital Marketing Consultant & Strategist
f1brand.pl

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę