Quartic podsumowuje pierwszy rok działalności

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Quartic to inteligentny system personalizowanych rekomendacji dla e-biznesu. Data Force Group, pomysłodawca systemu rok temu zyskał partnera strategicznego i inwestora, firmę Divante. W ten sposób obie firmy połączyły siły na rynku e-commerce zawiązując firmę QUARTIC sp. z o.o., w której Divante objęło mniejszościowe udziały.

Po roku intensywnej sprzedaży Quartic obsługuje wiele dużych polskich sklepów internetowych. Do klientów należą między innymi Empik, Merlin, Praktiker, Agora, TUI, Wolters Kluwer, Nexto. Z systemu Quartic korzysta ponad 50 sklepów internetowych w Polsce i za granicą np. ostatnio wdrożony na Ukrainie sklep www.praktiker.ua czy w Niemczech www.bimago.de.

– Nasze rozwiązanie często porównywane było z konkurencyjnymi systemami i w testach porównawczych okazywało się, że rekomendacje generowane przez Quartic są skuteczniejsze. Daje nam to pewność co do oferowanego produktu – mówi Tomasz Karwatka z Divante.

Przykładowe efekty działania Quartic w branży książka, muzyka, gry:

  • Średnia sprzedaż z rekomendacji dla branży to 11%.
  • Wzrost sprzedaży po testach A/B, które realizowaliśmy to minimum 6%.

Łącząc system Quartic z systemem eMail Marketingowym Sendingo, klienci otrzymują rozwiązanie generujące dla każdego klienta sklepu unikalny newsletter. Projekt realizowany dla Praktiker.pl wykazał, iż umożliwia to zwielokrotnienie skuteczności działań e-mail marketingowych.

Już niebawem z Quartic w prosty sposób będą mogli skorzystać także wszyscy klienci oprogramowania Gekosale. Divante bezpłatnie udostępnia moduł integrujący oprogramowanie z systemem rekomendacji. Właściciele sklepów mogą przez miesiąc bezpłatnie testować rekomendacje Quartic i zacząć płacić gdy te udowodnią swoją wartość w ich biznesie.

Źródło: Grupa Divante

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
23.11.2022

Recykling treści – praktyczne zalecenia i przykłady

Jan Kinal

Jan Kinal

CEO
setugo.pl

Artykuł
21.11.2022

Black Friday nie musi być black. Jak się do niego dobrze przygotować?

Magdalena Hajduga

Magdalena Hajduga

Head of Business Development
Apaczka.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę