Quartic podsumowuje pierwszy rok działalności

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Quartic to inteligentny system personalizowanych rekomendacji dla e-biznesu. Data Force Group, pomysłodawca systemu rok temu zyskał partnera strategicznego i inwestora, firmę Divante. W ten sposób obie firmy połączyły siły na rynku e-commerce zawiązując firmę QUARTIC sp. z o.o., w której Divante objęło mniejszościowe udziały.

Po roku intensywnej sprzedaży Quartic obsługuje wiele dużych polskich sklepów internetowych. Do klientów należą między innymi Empik, Merlin, Praktiker, Agora, TUI, Wolters Kluwer, Nexto. Z systemu Quartic korzysta ponad 50 sklepów internetowych w Polsce i za granicą np. ostatnio wdrożony na Ukrainie sklep www.praktiker.ua czy w Niemczech www.bimago.de.

– Nasze rozwiązanie często porównywane było z konkurencyjnymi systemami i w testach porównawczych okazywało się, że rekomendacje generowane przez Quartic są skuteczniejsze. Daje nam to pewność co do oferowanego produktu – mówi Tomasz Karwatka z Divante.

Przykładowe efekty działania Quartic w branży książka, muzyka, gry:

  • Średnia sprzedaż z rekomendacji dla branży to 11%.
  • Wzrost sprzedaży po testach A/B, które realizowaliśmy to minimum 6%.

Łącząc system Quartic z systemem eMail Marketingowym Sendingo, klienci otrzymują rozwiązanie generujące dla każdego klienta sklepu unikalny newsletter. Projekt realizowany dla Praktiker.pl wykazał, iż umożliwia to zwielokrotnienie skuteczności działań e-mail marketingowych.

Już niebawem z Quartic w prosty sposób będą mogli skorzystać także wszyscy klienci oprogramowania Gekosale. Divante bezpłatnie udostępnia moduł integrujący oprogramowanie z systemem rekomendacji. Właściciele sklepów mogą przez miesiąc bezpłatnie testować rekomendacje Quartic i zacząć płacić gdy te udowodnią swoją wartość w ich biznesie.

Źródło: Grupa Divante

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
27.09.2023

Monitoring marki w e-commerce: jak śledzić i analizować opinie klientów o Twojej marce?

Robert Walkowski

Robert Walkowski

Digital Marketing Specialist
brandly360.com

Artykuł
25.09.2023

Nagrania wizyt. Jak czytać dane o zachowaniach?

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę