Puszka Red Bulla za darmo w 150 tys. paczkach (dla klientów Zappos.com)

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Zappos.com to jeden z tych zachodnich sklepów, które potrafią skutecznie zadziwić i pozytywnie zaskoczyć swoich klientów. Pisałem już o sposobach tej firmy na wywoływanie „wow” w ustach kupujących, a także o jej historii rozwoju. Teraz Zappos.com dał mi kolejny powód, żeby o nich wspomnieć na blogu.

Dzięki współpracy z Red Bullem, sklep dołączał puszkę napoju energetycznego (bez cukru) do swoich zamówień. W sumie Red Bull znalazł się w 150 tys. paczek (wow!) i – jak usłyszycie na poniższym filmiku – „miał pomóc klientom w pozbieraniu się po sylwestrowej imprezie”.

Świetny pomysł i realizacja, widać, że Zappos.com zna swoich klientów i ich potrzeby. Byłoby naprawdę fajnie, gdyby ten pomysł zawitał także do naszego kraju (sklep, który wraz ze złożonym zamówieniem wyśle mi gratis Red Bulla będzie moim idolem :)).

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
23.11.2022

Recykling treści – praktyczne zalecenia i przykłady

Jan Kinal

Jan Kinal

CEO
setugo.pl

Artykuł
21.11.2022

Black Friday nie musi być black. Jak się do niego dobrze przygotować?

Magdalena Hajduga

Magdalena Hajduga

Head of Business Development
Apaczka.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę