Przyszłość e-handlu w Polsce według rodzimych sprzedawców

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Redakcja opublikowanego niedawno raportu e-Handel Polska 2009 wybrała 50 finalistów konkursu na najbardziej wartościową odpowiedź na pytanie „Jak Pana(i) zdaniem będzie wyglądała przyszłość handlu elektronicznego w Polsce?”.

Niezależnie od tego, kto wygra nagrodę główną w tym konkursie warto przyjrzeć się prognozom właścicieli sklepów internetowych i osób związanych z rodzimym rynkiem e-commerce.

Sam najbardziej popieram i liczę na wizję Roberta Stosika (numer 50 na liście, najkrótsza wypowiedź w zestawieniu), który napisał, że „zakupy [w sieci – dop. KB] od czasu do czasu zmienią się w codzienne”. Wtedy sprzedaż w sieci nabrałaby solidnego wiatru w żagle :-)

Zapraszam do lektury wszystkich wypowiedzi – klikajcie TUTAJ.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
27.09.2023

Monitoring marki w e-commerce: jak śledzić i analizować opinie klientów o Twojej marce?

Robert Walkowski

Robert Walkowski

Digital Marketing Specialist
brandly360.com

Artykuł
25.09.2023

Nagrania wizyt. Jak czytać dane o zachowaniach?

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę