Przyjdź na konferencję E-commerce w Praktyce i zdobądź nagrody

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

14 maja (przyszły poniedziałek) rusza drugie roadshow Akademii Empathy – E-commerce w Praktyce. Kompleksowa i praktyczna wiedza na temat tego, jak wejść i utrzymać się na e-rynku to nie jedyne, co czekać będzie na uczestników bezpłatnych konferencji. Sprawdź, jakie bonusy i nagrody przewidzieli organizatorzy dla gości wydarzenia.

Czego można się spodziewać? Po pierwsze, w każdym z miast na trasie Akademii Empathy, goście konferencji będą mieli szansę wygrania audytu dla swojego sklepu internetowego, który przeprowadzą eksperci Empathy Internet Software House. Dla siedmiu szczęśliwych e-sprzedawców oznacza to darmową analizę biznesową działalności ich firmy – od rozpoznania branży i otoczenia konkurencyjnego po zweryfikowanie funkcjonalności sklepów i ocenę ich efektywności. Wynikiem audytów będzie podsumowanie, które pomoże znaleźć słabe strony konkretnego biznesu i znaleźć najlepsze ścieżki rozwoju analizowanych firm.

To jeszcze nie wszystkie zaplanowane bonusy na roadshow Akademii Empathy. Partner wydarzenia – iStore.pl, rozda każdemu z uczestników konferencji kupon rabatowy o wartości 100 zł na założenie sklepu internetowego. Ci spośród przybyłych, który nie są jeszcze klientem firmy FreshMail, będą mogli skorzystać z darmowego, miesięcznego testowania systemu. Ponadto, każdy sklep i serwis internetowy, który do końca trwania roadshow (22 maja 2012) zarejestruje konto partnera w serwisie Dontpay i wystawi tam do sprzedaży co najmniej 5 produktów lub usług, otrzyma dodatkowy, bezpłatny pakiet promocyjny. Co więcej, od 1 czerwca do 30 sierpnia reklamy produktów i usług sklepów – uczestników wydarzenia, będą emitowane na stronie głównej katalogu ofert oraz w sekcji Polecamy platformy Dontpay.pl za darmo.

Ciekawą propozycję przygotowała dla gości seminariów także firma ORBITVU. Na spotkaniach będzie można zapoznać się z pierwszym na świecie kompaktowym studiem fotograficznym z automatycznym wycinaniem tła – ALPHASHOT. To świetna okazja, by przyjrzeć się z bliska korzyściom zastosowania tego rozwiązania w e-commerce. Szczegóły wszystkich promocji podane zostaną w czasie konferencji.

Roadshow w pigułce

Od 14 do 22 maja Akademiia Empathy odwiedzi wraz z ekspertami branży aż 7 miast w tym Wrocław, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Warszawę, Kraków oraz Katowice. Warunkiem wzięcia udziału w konferencjach jest bezpłatna rejestracja przez formularz na stronie www.akademiaempathy.pl, tam też znajdują się najświeższe informacje dotyczące lokalizacji i agendy spotkań. Trzeba się pospieszyć, liczba miejsc ograniczona.

Partnerem medialnym wydarzenia jest eKomercyjnie.pl.

Źródło: Empathy

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
07.12.2022

6 największych pułapek analizy zachowań klientów i jak w nie nie wpaść

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Artykuł
06.12.2022

Marketplace bez prowizji. wszystko.pl – platforma „charytatywna” czy celowy kierunek pod prąd?

Adrian Burtan

Adrian Burtan

Specjalista ds. marketingu treści i PR
wszystko.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę