Przelewy24 wprowadza usługę Wirtualnego Koszyka

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Przelewy24Firma DialCom24, operator serwisu płatności Przelewy24, wprowadza nową usługę Wirtualnego Koszyka – zintegrowanego z Facebookiem, pozwalającą na rozpoczęcie sprzedaży na popularnym portalu społecznościowym w kilkanaście minut bez konieczności posiadania sklepu internetowego.

Facebook jest dla branży e-commerce coraz istotniejszym kanałem komunikacji z użytkownikami. Odpowiadając na zapotrzebowanie klientów, firmy nie muszą się już ograniczać wyłącznie do prezentowania swoich usług czy produktów na Funpage`u, ale widząc ogromy potencjał biznesowy wykorzystać ten kanał również do sprzedaży swoich towarów czy usług. Wirtualny Koszyk zaproponowany przez Przelewy24 odciąża sprzedawców z konieczności budowy platformy sklepowej we własnym zakresie. Umożliwia stworzenie kompletnego rozwiązania e-commerce zaledwie w ciągu kilkunastu minut. Jest to najprostszy sposób rozpoczęcia sprzedaży na Facebooku. Korzyści z wprowadzenia tej formy sprzedaży będą obopólne, sprzedawca uzyska nowy kanał sprzedaży a klient z poziomu Facebook`a będzie mógł szybko dokonać zakupu.

„Wirtualny Koszyk” to usługa która od dawna cieszy się dużą popularnością wśród Partnerów serwisu Przelewy24. Idealnie nadaje się również dla mniejszych podmiotów oferujących klientom zakup pojedynczych produktów – mówi Michał Bzowy Wiceprezes firmy DialCom24 – Postanowiliśmy połączyć tą funkcjonalność z Facebookiem, który stwarza nowe możliwości pozyskiwania klientów przy jednoczesnym budowaniu z nimi trwałych relacji.

Usługa Wirtualnego Koszyka jest bezpłatna, prosta w obsłudze i przede wszystkim umożliwia sprzedaż jednego lub wielu produktów bez użycia modułów sklepowych, dlatego może stać się furtką do efektywnej sprzedaży na Facebooku dla każdego sprzedawcy. Więcej informacji: www.przelewy24.pl

Źródło: Przelewy24.pl

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
29.03.2023

Jak najkorzystniej tworzyć rolki na Instagramie?

Julia Rybska

Julia Rybska

Specjalistka ds. kreacji contentu, Social media managerka
setugo.pl

Artykuł
28.03.2023

A co, jeśli będzie kryzys? Gotowe pomysły na optymalizację kosztów w sklepie internetowym

Piotr Kałwa

Piotr Kałwa

E-commerce Success Manager
idosell.com

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę