Przegląd prasy ecommerce 5 sierpnia 2011

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

W dzisiejszym przeglądzie prasy ecommerce: Okazja nie tak okazyjna – Gadu-Gadu i Allegro łączą siły – Kiedy jest odpowiedni moment na m-commerce? – Analiza ścieżek konwersji (praktyczne przykłady analiz) – Jak założyć e-sklep spożywczy? – 5 powodów, dla których opłaca się e-Faktura.

Okazja nie tak okazyjna »
Bardzo dobry tekst Rzeczpospolitej o turystycznych zakupach grupowych, od razu z wypuntkowaniem konkretnych ofert. Deklarowane rabaty 50% nijak mają się do rzeczywistości, a klienci korzystający z wyjątkowych okazji nie mogą liczyć na taką obsługę jak normalni. Dalej kuleje weryfikacja sprzedawców, a kupujący tylko się zniechęcają do zakupów online.

Gadu-Gadu i Allegro łączą siły »
GG Network oraz Grupa Allegro łączą siły w zakresie sprzedaży reklam w Internecie. Warto pamiętać, że obie firmy należą do jednego właściciela – Naspers Ltd.

Kiedy jest odpowiedni moment na m-commerce? »
No właśnie, kiedy startować z wersją mobilną? Moim zdaniem warto to przetestować ją najszybciej (w miarę możliwości oczywiście).

Analiza ścieżek konwersji – praktyczne przykłady analiz »
Obok takich wpisów nie można przechodzić obojętnie, choć dla bardziej zaawansowanych osób mogą być tylko prostym wprowadzeniem do tematu. Agencja Bluerank na swoim blogu przedstawiła na czym polega analityka internetowa. Zrozumienie użytkownika (zwłaszcza w sklepie internetowych) jest naprawdę ważne.

Jak założyć e-sklep spożywczy? »
Tekst z cyklu, jakie prowadzanie sklepu internetowego jest proste i przyjemne (i w ogóle!). Ciekawe szacunki zarobków – 20 tys. miesięcznie za sprzedaż powierzchni na witrynie pod reklamę innych produktów? Gdzie mam podpisać? :) Jeżeli dużo osób inspiruje się takimi wpisami, to nic dziwnego, że później mogą być problemy z utrzymaniem sklepu na sensownym poziomie.

5 powodów, dla których opłaca się e-Faktura »
Ogólny tekst na temat tego, że wersje cyfrowe dokumentów są lepsze niż papierowe. Jestem za, a jak ktoś potrzebuje dodatkowych argumentów to znajdzie je w tym materiale.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
23.11.2022

Recykling treści – praktyczne zalecenia i przykłady

Jan Kinal

Jan Kinal

CEO
setugo.pl

Artykuł
21.11.2022

Black Friday nie musi być black. Jak się do niego dobrze przygotować?

Magdalena Hajduga

Magdalena Hajduga

Head of Business Development
Apaczka.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę