Przegląd prasy ecommerce 3 sierpnia 2011

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

W dzisiejszym przeglądzie prasy ecommerce: Przejmujemy Gandalfa, nie rezygnujemy z Merlina – Ludzie, którzy rządzą na Allegro – 1 urodziny PayU… w Czechach – Home.pl uruchamia program kredytowy Facebook Ads – Broń.pl z aplikacją Q&A opartą o Facebook.

Przejmujemy Gandalfa, nie rezygnujemy z Merlina »
Wywiad z Maciejem Szymańskim, prezesem Empik Media & Fashion, o przejęciu księgarni Gandalf.com.pl. Najbardziej podobała mi się wypowiedź „(Merlin i Gandalf) to czarodzieje z różnych bajek i będą doskonale uzupełniać się nawzajem”. Przy okazji prezes ujawnił, że EBITDA Gandalf.com.pl wyniosła ok. 1,5 mln zł i sklep miał rentowność na poziomie 7,5%.

Ludzie, którzy rządzą na Allegro »
Kolejny tekst o sprzedawcach, którzy sprzedają na Allegro najwięcej. Miejsce numer jeden należy do X-KOM (od marca osiągnął przychód w postaci ponad 20 mln zł i jest daleko przed konkurencją).

1 urodziny PayU… w Czechach »
Krótka informacja prasowa o tym, jak PayU radzi sobie w Czechach i że chce tam osiągnąć więcej.

Home.pl uruchamia program kredytowy Facebook Ads »
Home.pl rozdaje kupony do tworzenia kampanii Facebook Ads przy zakupie usług hostingowych czy platformy Click Shop. Myślę, że dzięki temu właściciele sklepów powinni się bardziej zainteresować reklamami w tym serwisie społecznościowym.

Broń.pl z aplikacją Q&A opartą o Facebook »
Grupa AMP Media przygotowała i wdrożyła w sklepie internetowym Bron.pl nowoczesną aplikację, która służy do informowania znajomych poprzez serwis społecznościowy Facebook.com o dokonanych zakupach, a także umożliwia zadanie pytania odnośnie produktu osobie, która dany produkt zakupiła.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę