Przegląd prasy ecommerce 22 lipca 2011

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

W dzisiejszym przeglądzie prasy ecommerce: Historia f-commerce (prezentacja) – Między młotem a kowadłem…o regulaminach sklepów internetowych raz jeszcze – Szefem Groupona zostałem w pół godziny (wywiad z Marcinem Szałekiem, CEO Groupon.pl) – Co najbardziej doskwiera osobom prowadzącym biznes? – Gdy sukces przybliża do porażki – Prawda o podnoszeniu konwersji [flashback].

The History of F-Commerce – PowerPoint Version »
Świetna prezentacja na temat dotychczasowego rozwoju f-commerce. Trochę historii i bardzo dużo ciekawych liczb (są nawet średnie wartości zamówień niektórych facebookowych sprzedawców). Koniecznie zerknijcie.

Między młotem a kowadłem…o regulaminach sklepów internetowych raz jeszcze »
Kolejny wpis na temat niedozwolonych klauzul, które pojawiają sie w regulaminach sklepów internetowych. Generalnie autorka potwierdza to, co wiemy do tej pory w tej sprawie, choć zawsze jest wyjście z każdej sytuacji.

Szefem Groupona zostałem w pół godziny »
Wywiad z Marcinem Szałekiem, który jest szefem Groupon Polska. Podziwiam szybkość działania i gotowość do nowych wyzwań. Fajne jest też to, że Groupon.pl nie ucieka od problemów i widzi co ma jeszcze do poprawienia (pomysły zza oceanu czekają na wykorzystanie).

Co najbardziej doskwiera osobom prowadzącym biznes? »
Temat z okolic ecommerce’u, choć dotyczący wszystkich właścicieli firm. Szkoda, że na horyzoncie nie widać poprawy wymienianych w tekście przeszkód.

Gdy sukces przybliża do porażki »
Drugi tekst biznesowy, ale znów można odnieść go do siebie. Marek Jankowski, które książkę Pułapki Small Biznesu ostatnio polecałem, świetnie punktuje „rozrzutność” przedsiębiorców (przychodzi z czasem). Rozwalił mnie kawałek o Leszku Czarneckim (właściciel Getin Banku, sprzedającego kredyty, nie budował żadnego ze swoich biznesów na kredycie…).

Prawda o podnoszeniu konwersji »
[eKomercyjnie Flashback] Konkretny tekst Tomka Karwatki, gościnnie na eKomercyjnie.pl. O koszyku i optymalnej liczbie kroków potrzebnych do realizacji zamówienia (choć nie tylko).

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
29.11.2022

Boże Narodzenie a terminowe dostawy – jak wybrać niezawodnego dostawcę?

Magdalena Hajduga

Magdalena Hajduga

Head of Business Development
Apaczka.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę