W dzisiejszym przeglądzie prasy ecommerce: Gruper.pl może zmienić właściciela – Złoty biznes na Złotych myślach – Case Study: System B2B dla Grupy Tubądzin – UOKiK: na co skarżą się konsumenci? – Flashback: Komfort zakupów wygra z ceną – rozmowa z Janem Rychterem (Fablo.pl).
Jeżeli znajdziesz jakiś ciekawy materiał na temat ecommerce, którego zabrakło w poniższym zestawieniu, napisz proszę do mnie na adres: news@ekomercyjnie.pl. Dzięki z góry!
Internetowa transakcja roku – Gruper.pl może zmienić właściciela »
Wyjaśniło się, dlaczego Gruper.pl tak ostro zajmuje się promocją w mediach i tłumaczy, że jest numerem dwa wśród serwisów zakupów grupowych na polskim rynku, chociaż według wyników oglądalności jest trzeci. Wszystko dlatego, że jest na sprzedaż, o czym poinformowała Rzeczpospolita. Wśród chętnych na zakup Gruper.pl wymienia się m.in. Allegro i Agorę.
Złoty biznes na Złotych myślach »
Krótki tekst na temat tego, jak powstało wydawnictwo ebooków Złote Myśli i jak radzą sobie na rynku. Podziwiam pomysł na biznes i egzekucję pomysłów, nic dziwnego, że projekt dynamicznie się rozwija, a chętnych na poradniki przybywa.
Case Study: System B2B dla Grupy Tubądzin »
Obszerny case study od firmy Empathy na temat stworzenia platformy B2B dla Grupy Tubadzin (obsługa salonów firmowych i dystrybutorów). Informacje o tym, co dokładnie zostało dla firmy zrobione i jakie przyniosło korzyści.
UOKiK: na co skarżą się konsumenci? »
Tekst z pogranicza ecommerce, ale warto zerknąć na to, z czym konsumenci mają najwięcej problemów i na co najczęściej skarżą się do UOKiK.
Komfort zakupów wygra z ceną – rozmowa z Janem Rychterem (Fablo.pl) »
[eKomercyjnie.pl Flashback] Wywiad z Janem Rychterem z Fablo.pl na temat narzędzi dla właścicieli sklepów internetowych i polskiej branży ecommerce ogólnie.