Przegląd prasy ecommerce 15 lipca 2011

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

W dzisiejszym przeglądzie prasy ecommerce: E-sklep za 500 zł – Przyszłość AuchanDirect.pl w polskim eCommerce – Allegro najszybszą stroną w Polsce – Serwisy zakupów grupowych skutecznie sprzedają turystykę – e-Kiosk.pl ma 5 lat, 6,5 mln zł przychodów w 2010 roku.

Jeżeli znajdziesz jakiś ciekawy materiał na temat ecommerce, którego zabrakło w poniższym zestawieniu, napisz proszę do mnie na adres: news@ekomercyjnie.pl. Dzięki!

E-sklep za 500 zł »
Wywiad Pawła Lipca z Przemysławem Marciniakiem, Kierownikiem Produktu E-commerce w Home.pl, który odpowiada m.in. za platformę Click Shop. Sklep internetowy można mieć już za 500 zł. O wiele fajniej byłoby się jednak dowiedzieć, ile trzeba zainwestować w sklep internetowy, żeby zarobić 500 zł na czysto.

Przyszłość AuchanDirect.pl w polskim eCommerce »
Marek Górecki z Divante komentuje pojawienie się AuchanDirect na polskim rynku i przy okazji podaje też jak internetowy Auchan radzi sobie we Francji (całkiem nieźle). Pierszy komentarz do tekstu również bardzo celny.

Allegro najszybszą stroną w Polsce »
Fajne badanie firmy Hostersi, w którym okazało się, że wśród najpopularniejszych serwisów internetowych w Polsce najszybciej ładuje się kochane Allegro (na miejscu Facebook, zaś na trzecim Wikipedia).

Gruper.pl: Serwisy zakupów grupowych skutecznie sprzedają turystykę »
Gruper.pl szaleje z informacjami prasowymi, w których powtarza, że jest drugi w Polsce, choć według statystyk jest trzeci :) Tym razem parę informacji na temat sprzedaży usług turystycznych w sieci, ze wskazaniem na serwisy zakupów grupowych.

e-Kiosk.pl ma 5 lat, 6,5 mln zł przychodów w 2010 roku »
Podsumowanie 5 lat działalności internetowego kiosku z prasą cyfrową, czyli od firmy powstałej w garażu do rynku NewConnect. Przy okazji zdradzono też plany na najbliższą przyszłość.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę