Przegląd prasy ecommerce 12 września 2011

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

W dzisiejszym przeglądzie prasy ecommerce: Poznaj składniki ceny usługi kurierskiej | Czy komunikować się z mediami w eCommerce? | Czy eCommerce sprzedaje w branży dziecięcej? | Amazon chce cyfrowej biblioteki | Problemy Polaków w sieci.

Poznaj składniki ceny usługi kurierskiej »
Materiał wyjaśniający, dlaczego paczka kurierska kosztuje tyle, ile kosztuje. Przy okazji też trochę informacji o tym, jak opłatę paliwową naliczają różne firmy z polskiego rynku.

Czy komunikować się z mediami w eCommerce? »
Tekst na temat komunikacji na linii ecommerce (głównie sklepy) – media. Dodatkowo, kilka rad jak zwiększyć szanse na skuteczne docieranie do dziennikarzy. Wpis sprzed tygodnia, ale odkryłem go dopiero teraz.

Czy eCommerce sprzedaje w branży dziecięcej? »
Prezentacja Marka Góreckiego z Grupy Divante, którą wygłosił podczas Targów Moje Dziecko. Warto przejrzeć, fajnie zebrane informacje (bez głosu prelegenta nie dowiadujemy się jednak wszystkiego, co przekazał :)).

Amazon chce cyfrowej biblioteki »
Gdyby cyfrowa biblioteka udała się Amazonowi, byłby pewnie rynkowym monopolistą. Z jednej strony źle, a z drugiej firma Jeffa Bezosa wydaje się do tego najlepiej przygotowana. Wydawcy nie podchodzą do tematu zbyt entuzjastycznie i nie ma co się im dziwić.

Problemy Polaków w sieci »
Długi, trochę przegadany materiał na temat problemów Polaków w sieci (cyfrowe wykluczenie, słabe przygotowanie e-przedsiębiorców). Na końcu dużo ciepływ słów o e-biznesie + promocja Akademii Allegro.

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Artykuł
29.04.2022

Jaki wpływ będą miały zmiany w targetowaniu reklam na Facebooku dla branży e-commerce?

Dagmara Rżyska

Dagmara Rżyska

Performance Specialist
f1brand.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę