Przed nami żniwa e-zakupów – klienci przestali kupować tam, gdzie taniej

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Zwykle na początku września polskie sklepy internetowe w zaciszach swoich biur rozpoczynają planowanie strategii sprzedaży na IV kwartał. Ostatnie miesiące roku oznaczają dla sprzedawców dużo wytężonej pracy, od której często zależy dobry wynik całorocznej sprzedaży. Wtedy też okazuje się, kto nie wytrzymuje wzmożonego ruchu i konieczności obsługi spore liczby zamówień.

„Obecnie współpracujemy już z 2 000 sklepów w Programie „Slucham swoich Klientów”, którzy razem z Opineo zbierają opinie od swoich klientów. Do tej pory w imieniu sklepów wysłaliśmy ponad 2,5 mln ankiet z prośba o opinie i referencje sklepu. Budowana przez nas świadomość kupowania w bezpiecznych i rzetelnych sklepach przynosi spore efekty. W tym roku obserwujemy znaczny przepływ klientów w stronę sklepów certyfikowanych i polecanych przez innych kupujących” – mówi Paweł Kucharzak, właściciel i osoba zarządzająca w serwisie Opineo.pl.

Ostatnie zmiany w sortowaniu sklepów, które zachodzą w czołowych porównywarkach cen potwierdzają, co w tym roku będzie kluczem do sukcesu – zaufanie, jakość obsługi i opinie od dobrze obsłużonych klientów.

Większość sklepów nie poprzestało na wdrożeniu systemu zbierania opinii w Opineo, ale korzysta z dodatkowych narzędzi jakimi są konkursy dla opiniujących. Nagrody często są symboliczne, a efekty takich działań zaskakujące (Polacy wciąż kochają konkursy!). Również w tym roku każda pozytywna opinia od Klienta będzie na wagę złota.

Ostatnia głośna sprawa sklepu Time2buy i wielu opinii od klientów (wykres opinii poniżej):

jeszcze bardziej wzmocniła czujność polskich e-klientów. Szkoda tylko, że niektóre porównywarki łakome na zyski jeszcze miesiąc temu promowały ten sklepy pakując klientów w niezłe tarapaty.

„Duża oglądalność oraz statystyki Opineo wyraźnie wskazuje, ze w tym roku mamy rekordowa ilość klientów, którzy odwiedzają nas przed, a nie po zakupie w sklepie. To oznacza, że kupujący w większości przypadków przestali się nabierać na niskie ceny, a kryteria: bezpieczeństwa i jakości stały się najważniejsze” – podkreśla Paweł Kucharzak.

Źródło: Opineo.pl

(Powyższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową firmy, której dotyczy
i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji eKomercyjnie.pl)

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
10.08.2022

Strategie sprzedażowe na Amazon - co musisz wiedzieć?

Krzysztof Semp

Krzysztof Semp

CEO, doradca ds. e-commerce
profitcrew.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę