Przeczytaj raport Imagine o Dniu Darmowej Dostawy 2011 od Empathy i eKomercyjnie.pl

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Po drugim Dniu Darmowej Dostawy, który odbył się 30 listopada 2011 roku, razem z firmą Empathy Internet Software House przygotowaliśmy raport specjalny na temat tego wydarzenia. Wersja drukowana pisma jeszcze w grudniu była rozsyłana do firm, które brały udział w tej akcji, a teraz wszyscy mogą się z nią zapoznać online, do czego zapraszam.

W raporcie na temat Dnia Darmowej Dostawy znajdziecie m.in. informacje o tym, jak wyglądały przygotowania do tego wydarzenia od strony organizatorów, jaki ruch miała strona www.dzien-darmowejdostawy.pl, ilu potencjalnych klientów było przekierowanych do sklepów uczestniczących w akcji, a także które sklepy miały najwięcej przejść.

Nie zabrakło również omówienia publikacji na temat DDD w mediach, a także wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczestników. Obrazu całości dopełniają logotypy wszystkich partnerów oraz sklepów, które brały udział w DDD2011.

Zapraszam do lektury:

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Artykuł
29.04.2022

Jaki wpływ będą miały zmiany w targetowaniu reklam na Facebooku dla branży e-commerce?

Dagmara Rżyska

Dagmara Rżyska

Performance Specialist
f1brand.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę