Po drugim Dniu Darmowej Dostawy, który odbył się 30 listopada 2011 roku, razem z firmą Empathy Internet Software House przygotowaliśmy raport specjalny na temat tego wydarzenia. Wersja drukowana pisma jeszcze w grudniu była rozsyłana do firm, które brały udział w tej akcji, a teraz wszyscy mogą się z nią zapoznać online, do czego zapraszam.
W raporcie na temat Dnia Darmowej Dostawy znajdziecie m.in. informacje o tym, jak wyglądały przygotowania do tego wydarzenia od strony organizatorów, jaki ruch miała strona www.dzien-darmowejdostawy.pl, ilu potencjalnych klientów było przekierowanych do sklepów uczestniczących w akcji, a także które sklepy miały najwięcej przejść.
Nie zabrakło również omówienia publikacji na temat DDD w mediach, a także wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczestników. Obrazu całości dopełniają logotypy wszystkich partnerów oraz sklepów, które brały udział w DDD2011.
Zapraszam do lektury: