Promoring.pl, narzędzie do generowania ruchu i pozyskiwania nowych klientów dla sklepów internetowych, po odkupieniu udziałów od Divante sp. z o.o., dołączył do portfela funduszu Seed Capital Xi Investment sp. z o.o., prowadzonego przez Macieja Białka (współtwórca m.in. GPS24.pl, Pixers.pl, iBroker.pl czy PCDOC).
Promoring.pl był do tej pory narzędziem pozwalającym na dywersyfikację i zwiększenie ruchu w sklepie internetowym dzięki promowaniu produktów komplementarnych z innych sklepów, nie stanowiących oferty konkurencyjnej dla emitentów tej reklamy. Promoring.pl pozwalał nie tylko zwiększać przychody właścicielom sklepów internetowych, ale także daje narzędzia do promowania swojego asortymentu w miejscach, w których ich klienci robią zakupy.
Wraz z wejściem w skład spółek portfelowych Xi Investment nastąpi reorganizacja Promoring.pl. Spółka przekształci się w nowoczesną sieć reklamy w pełni zorientowaną na rynek e-commerce zarówno w Polsce, jak i zagranicą.
Dzięki dotychczasowej działalności serwis dociera do 2,3 miliona unikalnych użytkowników 450 sklepów internetowych generujących 33 miliony wyświetleń wigdetu reklamowego miesięcznie. Promoring.pl został doceniony przez branżę technologiczną i w 2010 roku zaliczono go w poczet finalistów europejskiego konkursu Seedcamp.
Nowym prezesem Promoring.pl sp. z o.o. został Marcin Zaremba (współzałożyciel elektronicznego magazynu dla przedsiębiorców technologicznych i inwestorów Proseed).
(Powyższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową firmy, której dotyczy
i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji eKomercyjnie.pl)