Polska marka damskiej odzieży ekskluzywnej Aryton uruchomiła nowy serwis Aryton.pl i sklep internetowy Sklep.aryton.pl. Marka postawiła na czytelną i jasną komunikację. Odbiorcy po wejściu na stronę mają czuć się na swobodnie i komfortowo. Mogą zapoznać się z propozycjami wizerunkowymi, ale mają też mieć łatwy i intuicyjny dostęp do produktów.
Na zdjęciach widać to, z czego Aryton słynie od lat – szlachetność tkanin (wełen, kaszmirów i naturalnych skór i in.) oraz modowy kierunek marki. Na stronie wykorzystano sesję wizerunkową ze znaną, pochodzącą z Rosji, modelką– Lys Inger. Zdjęcia wykonała fotograf Aldona Karczmarczyk.
Dla wygody klientek maksymalnie uproszczono proces sprzedaży w e-sklepie. Do tego na stronie zamieszczono przydatne informacje – dokładne opisy produktów, tabelę rozmiarów wraz z informacjami, jak odpowiednio dobrać ubrania. Do każdego wybranego produktu pojawia się też propozycja stylizacji – zestawienie całej kreacji.
Zgodnie z trendami Aryton stawia na interakcję – wybranym produktem można „podzielić” się ze znajomymi – wysłać stylizację na portale Facebook czy Pinterest. Nie zabrakło takich aktywności jak newsletter – dzięki zapisom można liczyć na ciekawe informacje i specjalnie dedykowane promocje.
Nowością w Arytonie jest specjalna strona z blogiem marki. Będą tam na bieżąco zamieszczane wpisy znanych blogerek i osób ze świata mody i kultury, z którymi marka będzie współpracować.
Stronę serwisu i e-sklepu przygotowała i wdrożyła firma AMP Media. Portal i e-sklep będą promowane w Internecie – na portalach internetowych oraz z wykorzystaniem działań SEM i SEO. Kampanię przygotowuje firma we współpracy również z agencją AMP Media. Agencja realizuje także działania social media.
Marka i firma Aryton to polska firma rodzinna, działająca na rynku od 20 lat, projektująca i produkująca ubrania doskonałej jakości dla wymagających kobiet. Laureat wielu nagród, w kilkakrotnie Doskonałości Mody Twojego Stylu. Obecnie marka posiada ponad 30 salonów w całej Polsce.
Źródło: Aryton