„Prawo w email marketingu” to kolejny projekt edukacyjno-badawczy zespołu GetResponse. Tym razem polega on na sprawdzeniu wiedzy i podejścia do aspektów prawnych email marketingu i działań z nim związanych. Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług email marketingowych, planują sprawdzić co marketerzy, przedsiębiorcy i sprzedawcy wiedzą na temat aspektów prawnych szerokich działań związanych z email marketingiem.
Przygotowany w tym celu został specjalny quiz, za pomocą którego każdy będzie mógł sprawdzić swoją wiedzę z zakresu prawa w email marketingu. Aby wziąć udział w quizie wystarczy poświęcić 2 minuty i odpowiedzieć na 14 zamkniętych pytań dotyczących przetwarzania i ustawy o ochronie danych osobowych, wysyłania informacji handlowych oraz budowania i rejestracji zbiorów danych osobowych w GIODO.
Każdy kto poprawnie odpowie na wszystkie pytania zdobędzie tytuł eksperta oraz… nagrodę niespodziankę. Wszystkie odpowiedzi oddane w quizie zostaną przeanalizowane i opublikowane w formie raportu. Wnioski z badania pomogą osobom odpowiedzialnym za email marketing zdobyć niezbędne informacje i wiedzę na temat aspektów prawnych w prowadzonych kampaniach.
“W GetResponse wierzymy, że przetwarzanie danych osobowych czy wysyłanie informacji handlowych zgodnie z prawem to solidna podstawa do osiągnięcia sukcesu w email marketingu. Dlatego projekt “Prawo w email marketingu” ma nie tylko sprawdzić stan wiedzy marketerów, ale również zwrócić ich uwagę na to, że aspekty prawne mogą wpływać na skuteczność i jakość prowadzonych kampanii.” – mówi Maciej Ossowski, Dyrektor Działu Edukacji w GetResponse.
Quiz „Prawo w email marketingu” można znaleźć na stronie: www.getresponse.pl/promo/aspekty-prawne-test
Patronami medialnymi badania są: Wirtualna Polska, Ekomercyjnie.pl, e-biznes.pl, Bankier.pl. Harvard Business Review Polska, Egospodarka.pl oraz Brief.
Badanie potrwa do 23 czerwca.
Źródło: GetResponse.pl