Prawdziwych e-handlowych „bohaterów” poznaje się w boju

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl


Już niedługo miną cztery lata odkąd zdecydowałem się zaangażować w ecommerce, ze szczególnym wskazaniem na sklepy internetowe. Po drodze były różne sukcesy i porażki, jednak dopiero dzisiaj zauważyłem, że przez cały ten czas nieprzerwalnie towarzyszył (i dalej towarzyszy) mi jeden przedmiot. Tym samym zasłużył na miano e-handlowego „bohatera”.
Oto on:

Nazwa: dyspenser
Cechy szczególne: brak
Wiek: 4 lata
Przebieg: ponad 10 tys. paczek
Stan dla potencjalnego nabywcy: „prawie nówka”
Cena: nie na sprzedaż

A Wy? Czy też macie swoich ulubionych e-handlowych „bohaterów”? :))

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
23.11.2022

Recykling treści – praktyczne zalecenia i przykłady

Jan Kinal

Jan Kinal

CEO
setugo.pl

Artykuł
21.11.2022

Black Friday nie musi być black. Jak się do niego dobrze przygotować?

Magdalena Hajduga

Magdalena Hajduga

Head of Business Development
Apaczka.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę