Prawdziwych e-handlowych „bohaterów” poznaje się w boju

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl


Już niedługo miną cztery lata odkąd zdecydowałem się zaangażować w ecommerce, ze szczególnym wskazaniem na sklepy internetowe. Po drodze były różne sukcesy i porażki, jednak dopiero dzisiaj zauważyłem, że przez cały ten czas nieprzerwalnie towarzyszył (i dalej towarzyszy) mi jeden przedmiot. Tym samym zasłużył na miano e-handlowego „bohatera”.
Oto on:

Nazwa: dyspenser
Cechy szczególne: brak
Wiek: 4 lata
Przebieg: ponad 10 tys. paczek
Stan dla potencjalnego nabywcy: „prawie nówka”
Cena: nie na sprzedaż

A Wy? Czy też macie swoich ulubionych e-handlowych „bohaterów”? :))

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
07.02.2023

Zwroty w eCommerce: problem e-handlu czy okazja do zlojalizowania kupujących?

Marta Michałowska

Marta Michałowska

Head of Marketing
linkercloud.com

Artykuł
06.02.2023

Jak wybrać odpowiednie kanały komunikacji dla swojego e-commerce?

Paweł Paszkowski

Paweł Paszkowski

CEO, Strateg e-commerce
i marketingu
strigoo.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę