Prawdziwych e-handlowych „bohaterów” poznaje się w boju

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl


Już niedługo miną cztery lata odkąd zdecydowałem się zaangażować w ecommerce, ze szczególnym wskazaniem na sklepy internetowe. Po drodze były różne sukcesy i porażki, jednak dopiero dzisiaj zauważyłem, że przez cały ten czas nieprzerwalnie towarzyszył (i dalej towarzyszy) mi jeden przedmiot. Tym samym zasłużył na miano e-handlowego „bohatera”.
Oto on:

Nazwa: dyspenser
Cechy szczególne: brak
Wiek: 4 lata
Przebieg: ponad 10 tys. paczek
Stan dla potencjalnego nabywcy: „prawie nówka”
Cena: nie na sprzedaż

A Wy? Czy też macie swoich ulubionych e-handlowych „bohaterów”? :))

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
21.09.2022

Jak chronić swoją markę? Czym jest cykl życia domeny?

Adrianna Szałańska

Adrianna Szałańska

Social media & relations expert
cyberfolks.pl

Artykuł
19.09.2022

Dlaczego warto tworzyć MVP w e-commerce

Marek Kich

Marek Kich

CEO & Podcaster (Sztuka e-Commerce)
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę