Podsumowanie roadshow „E-commerce w praktyce” (liczby)

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Bilans Roadshow „E-commerce w praktyce” wygląda całkiem imponująco. 5 dni, 100 godzin, niemal 1500 przemierzonych kilometrów. Od 19 do 23 września Akademia Empathy odwiedziła z seminariami 5 największych miast Polski – Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk i Warszawę. 300 uczestników wysłuchało wystąpień ponad 20 prelegentów.

Nie rozczarowali uczestnicy, którzy licznie stawili się na seminariach, a podczas spotkań byli wyjątkowo aktywni. Nie zawiedli świetnie przygotowani prelegenci, którzy opowiedzieli przybyłym o praktycznych aspektach prowadzenia sklepów internetowych. Co nie bez znaczenia, dopisała też pogoda – od południa po samo Pomorze na Roadshow świeciło słońce…

Profesjonalnie i merytorycznie

Ciekawym punktem programu każdego z seminariów było wystąpienie lokalnych przedstawicieli e-biznesu. Największe emocje wzbudziła prelekcja Virena Bhandari – założyciela sklepów takich jak Skarpetkowo.pl czy Avantizakupy.pl oraz platformy Inflavo. W Gdańsku Viren opowiedział zebranym o swoich początkach na rynku e-commerce oraz zdradził kilka intrygujących i nadzwyczaj szczerych rad dla początkujących w branży.

W Krakowie oraz Warszawie skład prelegentów uzupełnili przedstawiciele mediów związanych z kanałem e-commerce: Krzysztof Bartnik (eKomercyjnie.pl) wystąpił w grodzie Kraka, a Paweł Lipiec (ecommerce.edu.pl) w stolicy. Nie zabrakło też porad z zakresu public relations – w prowadzeniu tego tematu sprawdził się Konrad Latkowski. Cały cykl zakończyła seria praktycznych porad, które udzielili Katarzyna Ryfka-Cygan (tanieje.pl) oraz Maciej Pieńko (Motoricus S.A.).

Pozytywne oceny wydarzenia płynęły także od samych prelegentów. Anna Rak z Trusted Shops: „Akademia Empathy to świetny pomysł. Przede wszystkim dlatego, że te osoby, które na co dzień pracują, mogą posłuchać specjalistów, podyskutować miedzy sobą. Interesująca rzecz to fakt, że konferencje odbyły się w ich miastach. Uczestnicy nie musieli podróżować, nie musieli wyjeżdżać do Warszawy, tylko mogli się spotkać z nami w swoim mieście.”

Co zyskali uczestnicy?

Duża liczba prelegentów zagwarantowała słuchaczom potężną dawkę praktycznej i niezbędnej w prowadzeniu e-biznesu wiedzy. Seminarzyści przybliżyli sobie zagadnienia związane z dobrymi praktykami w e-commerce, budowaniem zaufania konsumentów do sklepów internetowych, rodzajach płatności internetowych. Wspólnie zastanowili się też nad trendami i przyszłością branży. Nieco abstrakcyjnie temat pokazali przedstawiciele home.pl, a bardziej praktycznie – Piotr Przybyłkiewicz z Empathy – Internet Software House.

Jak twierdzi Katarzyna Kijas (E-commerce manager w grupie meblowej VOX): „Seminarium Akademii Empathy jest ciekawą platformą wymiany doświadczeń pomiędzy branżą e-commerce. Takie spotkania powodują, że małe firmy mogą zdobyć wiedzę i informacje dotyczące tego, co nowego dzieje się w branży e-commerce. Jest to bardzo ciekawa propozycja i mam nadzieję, że takie wydarzenia będą odbywać się częściej.”

Zgodnie z założeniami organizatorów, roadshow E-commerce w praktyce miał pomóc rozwikłać uczestnikom niejasne kwestie dotyczące branży i przyczynić się do podniesienia poziomu ich wiedzy. Wszystko po to, by właściciele sklepów internetowych jeszcze lepiej zarządzali biznesem w Internecie, co ostatecznie przełoży się na wzrost zaufania klientów do e- zakupów.

Wiadomo również, że Akademia Empathy nie spocznie na laurach – już wkrótce kolejne ciekawe wydarzenia, nie tylko związane z e-commerce, a na wiosnę – kolejna edycja roadshow w jeszcze większej liczbie miast. Już dziś zapowiadają się ciekawi Partnerzy i prelegenci, a dodatkowo – otwarta formuła, przez co o ostatecznym kształcie seminariów i tematyce decydować będą Goście. Organizatorzy zapraszają do współpracy merytorycznej zarówno przedstawicieli branży jak i przedsiębiorców.

(Powyższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową firmy, której dotyczy
i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji eKomercyjnie.pl)

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę