Podsumowanie roadshow „E-commerce w praktyce 2012”

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Tym razem siódemka okazała się być szczęśliwa. Od 14 do 22 maja, w siedmiu miastach, które odwiedziła Akademia Empathy w bezpłatnych seminariach uczestniczyło aż 535 osób. Przyszli tłumnie, by dowiedzieć się, jak wygląda „E-commerce w Praktyce”.

Wrocław, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Warszawa, Kraków i Katowice. W sumie 7 miast, 2049 przejechanych kilometrów, 31 godzin wykładów, prowadzonych przez 22 prelegentów. Choć niewątpliwie cieszą oko, nie o liczby tu chodzi. W czasie tegorocznej edycji roadshow „E-commerce w Praktyce” w kuluarach spotkali się ze sobą właściciele dużych i dobrze prosperujących e-biznesów, z mniejszymi graczami, tymi, którzy dopiero myślą o starcie oraz ekspertami, którzy działają w tej branży od lat.

W sumie przedstawiciele ponad 400 firm dostali niepowtarzalną szansę zarówno do networkingu jak i zdobycia unikalnej wiedzy o
nowych produktach i usługach na e-rynku.

Merytorycznie i konkretnie
Siłą konferencji okazała się agenda, w której znalazły się tematy wzajemnie dopełniające – od marketingu, przez zaufanie w sieci oraz rozwiązania logistyczne po rekomendacje i nowe prawo unijne. To sprawiło, że każdy mógł znaleźć interesującą go kwestię i porozmawiać o niej ze specjalistami.

Pani Dorota Szpytma, dopiero myśli o rozpoczęciu działalności w internecie. „To dlatego najbardziej czekałam na informacje o tym, jak wystartować, gdzie szukać wsparcia i swojej szansy na e-rynku” wyjaśniła. Drudzy jak Janusz Olszewski z CSD, szukali inspiracji. „Na co dzień zajmuję się grafiką, a tu przyszedłem, żeby zobaczyć czego potencjalni klienci naszej firmy oczekują” – tłumaczył. Inni, w tym Adrian Hrehorowicz i Robert Kwissa z sieci hurtowni elektrycznych i elektrotechnicznych TIM S.A. są przekonani, że każdy, kto nie śledzi trendów w branży, oddaje walkowerem walkę o e-klienta swojej konkurencji. „A my chcemy się cały czas uczyć i rozwijać, stąd nasza obecność” zdradzili w kuluarach.

Prócz prelekcji Partnerów wydarzenia, można było posłuchać ludzi, którzy w branży e-commerce o klienta walczą każdego dnia, w tym m.in. Marcina Szuścika z CentrumOLIWY.com, Rafała Irli ze sklepu Albertus czy Patryka Lauryna reprezentującego Audiomagic.pl. Wystąpienia kończyła zazwyczaj seria pytań, co potwierdziło, że taka forma edukacji jest niezwykle potrzebna na rynku.

RoadShow must go on!

W stolicy Wielkopolski Mariusz Wesołowski, który na co dzień „prostuje krzywizny w e-biznesie”, stwierdził, że na nieobecność na tym wydarzeniu, po prostu nie można było sobie pozwolić. Uspokajamy tych, którzy przegapili tegoroczna edycję. Akademia Empathy dopiero się rozkręca. „Być może w przyszłym roku zwiększymy do dziesięciu liczbę miast?” – sugerowała Anna Rak, Country Manager Trusted Shops, jednego z Partnerów wydarzenia. Jedno jest pewne. Kolejna edycja roadshow „E-commerce w Praktyce” już w przyszłym roku. W międzyczasie szykują się następne bezpłatne wydarzenia dla branży internetowej. Po najświeższe informacje zapraszamy na stronę www.akademiaempathy.pl.

Źródło: Akademia Empathy

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
07.12.2022

6 największych pułapek analizy zachowań klientów i jak w nie nie wpaść

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Artykuł
06.12.2022

Marketplace bez prowizji. wszystko.pl – platforma „charytatywna” czy celowy kierunek pod prąd?

Adrian Burtan

Adrian Burtan

Specjalista ds. marketingu treści i PR
wszystko.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę