Podsumowanie nowych funkcjonalności na platformie GetResponse

Platformy e-commerce
Ekomercyjnie

Informacja prasowa

GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych, wprowadził nowe logo oraz identyfikację wizualną. Zmiana wizerunku to symbol rewolucyjnych i prostych w obsłudze funkcjonalności, które zostały wprowadzone do serwisu w ostatnich miesiącach.

Wśród nowych funkcjonalności są m.in.: Kreator Wiadomości umożliwiający tworzenie zaawansowanych graficznie newsletterów bez konieczności znajomości kodu HTML czy obsługi programów graficznych. Funkcja „Social Sharing” umożliwiająca integrację z najpopularniejszymi serwisami społecznościowymi oraz śledzenie jej efektów. A poza tym, zaawansowane statystyki, innowacyjny import kontaktów oraz funkcja Podglądu Wiadomości.

„GetResponse to najłatwiejszy email marketing na świecie. To nie jest tylko hasło, ale nasza filozofia. Ciągła praca nad ulepszaniem produktu – takim podejściem kierujemy się od samego początku. Stawiamy na prosty interfejs i rewolucyjne funkcjonalności. Chcemy w ten sposób pokazać naszym klientom, że zaawansowane kampanie email marketingowe mogą być proste i przyjemne w zarządzaniu.” – mówi Szymon Grabowski, prezes Implix (GetResponse).

Nowe logo GetResponse symbolizuje kilka elementów – kopertę, wzrost wyników, znacznik poprawności oraz uśmiech. Dzięki temu może ono komunikować wszystkie najważniejsze elementy związane z GetResponse jak: emaile, najwyższa dostarczalność, wysokie wyniki z kampanii oraz zadowolenie i radość z prostej obsługi serwisu. „Nowe logo to kwintesencja zmian, które udało nam się wprowadzić w GetResponse, ale również początek czegoś nowego. Otwiera się nowy rozdział dla nas i naszych klientów. Już mamy w planach kolejne funkcjonalności, dzięki którym będziemy mogli powiedzieć: Uśmiechnij się. To proste. To GetResponse” – dodaje Szymon Grabowski.

Wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszyć będzie kampania reklamowa w czołowych serwisach branżowych.

Źródło: GetResponse

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
15.01.2024

8 funkcji, których nie może zabraknąć w Twoim e-Commerce B2B

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Artykuł
04.12.2023

Polski czy zagraniczny marketplace? Sprzedaż online nie wszędzie się opłaci

Mariola Barzyk-Libura

Mariola Barzyk-Libura

Business Unit Director, Product Owner
wszystko.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę