Poczta Polska dostarcza przesyłki konsultantkom firmy AVON

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Poczta Polska nawiązała współpracę z liderem branży kosmetycznej, firmą Avon. Umowa została zawarta na świadczenie usług dostarczania przesyłek do konsultantek firmy. W ciągu pierwszych 2 tygodni współpracy, Poczta obsłużyła około kilkunastu tysięcy przesyłek Avon. Szacuje się, że wielkość kontraktu zwiększy przychody Spółki z tytułu usług paczkowych w segmencie klienta biznesowego o około 5 procent rok do roku.

Avon to jedna z największych firm działających w branży kosmetycznej – notowana na nowojorskiej giełdzie. Działa w ponad 100 krajach i współpracuje z ponad 6 milionami konsultantek na całym świecie.

Oferta dostosowana do potrzeb klienta biznesowego

Poczta Polska wdrożyła usługę w pełni dostosowaną do złożonych potrzeb klienta biznesowego. Usługa obejmuje proces nadawania, współpracy informatycznej, wsparcia obsługi konsultantów, monitorowania jakości i terminowości dystrybucji. By spełnić wymagania firmy Avon, Poczta zmodernizowała wiele elementów swojego łańcucha logistycznego oraz wprowadziła nowe rozwiązania technologiczne, organizacyjne i informatyczne.

KEP czyli Kurier Ekspres Przesyłka w Poczcie Polskiej

Rynek usług paczkowych i kuriersko-ekspresowych w Polsce wart jest nawet 4 mld zł. Obecnie 65 procent przychodów Poczty w tym segmencie rynku pochodzi od klientów indywidualnych. Ważnym krokiem jest rozwój współpracy z klientami biznesowymi. Poczta zamierza stać się istotnym graczem na rynku e-commerce oraz obsługi łańcucha dostaw. Oferuje, zatem usługi kurierskie, ekspresowe i paczkowe spełniające wymagania dużych, średnich i małych klientów biznesowych.

„Nasza współpraca z Avon pokazuje, że Poczta Polska jest przygotowana do świadczenia usług na rynku Kurier Ekspres Paczka spełniających złożone wymagania jakościowe, operacyjne i informatyczne dużych, średnich i małych klientów biznesowych” – mówi Łukasz Gołębiowski, Dyrektor Pionu ds. Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego Poczty Polskiej.

Jak współpracę ocenia AVON?

„Wybierając dostawcę usług kierowaliśmy się, przede wszystkim, możliwościami, jakie niesie serwis poszczególnych dostawców z perspektywy dostarczenia naszym Konsultantkom jak najlepszych rozwiązań. Patrząc na dotychczasowe efekty współpracy, Konsultantki Avon bardzo dobrze odbierają usługi Poczty Polskiej w zakresie odbiorów własnych jak i dostaw kurierskich. Pierwszy okres po wdrożeniu potwierdza słuszność naszego wyboru.Nasza współpraca jest jeszcze „młodym” dzieckiem. Avon i Poczta pełnią funkcję rodziców czuwających nad jego właściwym rozwojem. Na pewno chcemy, aby dalsza współpraca dalej była kontynuowana w partnerskiej atmosferze, z koncentracją na ciągłym doskonaleniu usług świadczonych przez Pocztę Polską.” – mówi Sebastian Krzymowski, Menedżer Transportu Avon Operations Poland.

Źródło: Poczta Polska

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.09.2023

Wdrożenie sklepu internetowego krok po kroku

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę