Jak podali przedstawiciele Divante, 5 lutego liczba płacących klientów platformy sklepowej WellCommerce przekroczyła pierwszą setkę. Firma osiągnęła próg rentowności już po 3 miesiącach od premiery oprogramowania i jest dochodowa.
WellCommerce to najmłodsza i zarazem najszybciej rosnąca inwestycja Divante. Oprogramowanie WellCommerce wyróżnia elastyczność biznesowa – możliwość przejścia zarówno na Open-Source, jak i na wersję dedykowaną. Klienci platformy otrzymują także bogaty pakiet startowy, który pozwala im szybko wygenerować pierwsze sprzedaże.
Bardzo cieszymy się z tak szybkiego przyrostu liczby klientów. Na platformie założonych zostało już 600 sklepów! Cieszymy się, że wybierają nas również duże marki – np. MGhome. Praktycznie co tydzień oddajemy 2-3 wdrożenia dedykowane, nie licząc wdrożeń które klienci uruchamiają samodzielnie – mówi Adam Piotrowski, prezes zarządu WellCommerce Sp. z o.o.
W najbliższych tygodniach oferta zostanie rozbudowana o usługę dedykowanego konsultanta, który przeprowadzi klienta przez cały proces uruchamiania sklepu.
Rozwój i jakość oprogramowania to dla WellCommerce priorytety. Obecnie trwają prace nad bardzo zaawansowaną wersją mobilną (responsive-design) oraz zaawansowaną wyszukiwarką z obsługą filtrowania i języka polskiego. Spółka zatrudniła na przełomie roku 4 nowych programistów oraz dedykowaną osobę do obsługi pomocy technicznej. WellCommerce stawia na zadowolenie klientów – dodaje Piotr Karwatka, członek rady nadzorczej WellCommerce Sp. z o.o.
Aby uczcić okrągłą liczbę klientów przez najbliższe 14 dni spółka oferuje abonament Startowy w promocji -60%. W ramach zniżki można założyć sklep Internetowy WellCommerce w cenie 30zł / mc – dowiedz się więcej klikając tutaj.
Przeczytaj również: Platforma WellCommerce.pl ma być dobrym punktem startu – rozmowa z Piotrem Karwatką na temat SaaS od Grupy Divante »
Źródło: Grupa Divante