Platforma iStore.pl wprowadza abonamentowy model rozliczeń

Platformy e-commerce
Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Od 1 marca platforma iStore.pl proponuje swoim klientom nowy sposób rozliczeń. W miejsce dotychczasowego modelu prowizyjnego zostały wprowadzone dwie taryfy abonamentowe (standard i biznes, za odpowiednio: 59,90 zł netto i 99,90 zł netto miesięcznie).

W nowej ofercie dostępne są dwa plany: STANDARD i BIZNES, za które pobierane są stałe opłaty miesięczne. Pierwszy pakiet, w cenie 59,90 zł netto zawiera podstawowe moduły sklepu iStore.pl. W pakiecie BIZNES, za 99,90 zł netto, klient otrzymuje bogaty zakres funkcjonalności, między innymi możliwość posiadania sklepu w technologii Responsive Web Design. W pakiecie BIZNES znajdują się również atrakcyjne rabaty na usługi wspierające e-sprzedaż.

Co ważne, abonamentowy model rozliczeń zakłada miesięczne rozliczanie opłat. Nie ma więc konieczności uiszczania płatności za sklep za cały rok z góry.

Zmiana modelu rozliczeń wypływa z aktualnych potrzeb rynku. Staramy się dostosowywać naszą ofertę do bieżących oczekiwań klientów. Jednocześnie podążamy za najnowszymi trendami w e-commerce: sięgamy po nowoczesne technologie wspierające sprzedaż – mobile i geolokalizację, stawiamy na funkcjonalności automatyzujące obsługę procesów w e-sklepie. Oferujemy też atrakcyjne stawki na usługi płatności i przesyłki – mówi Joanna Kozińska Dyrektor Zarządzająca iStore.pl.

W nowym modelu rozliczeń iStore.pl nie pobiera żadnych opłat z tytułu prowizji za sprzedaż w sklepie. W dalszym ciągu nie będzie pobierana również opłata aktywacyjna, a klienci będą mieli możliwość darmowego testowania sklepu przez 21 dni. Zobacz cały cennik usług iStore.pl – kliknij tutaj.

Źródło: iStore.pl / Grupa Allegro





Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
22.11.2023

Która platforma e-Commerce będzie najlepsza dla Twojego sklepu B2B?

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Artykuł
19.04.2023

Startujesz z eCommerce? Jaką platformę wybrać na początku drogi?

Krzysztof Stola

Krzysztof Stola

CEO
blueowl.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę