Platforma iStore.pl uruchamia serwis z szablonami Responsive Web Design dla swoich sklepów

Platformy e-commerce
Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Platforma iStore.pl udostępniła swoim klientom serwis z szablonami graficznymi wykonanymi w technologii Responsive Web Design. W serwisie Grafoteka.istore.pl właściciele sklepów znajdą gotowe szablony, w pełni dostosowane do urządzeń mobilnych. Według przedstawicieli iStore, to krok w kierunku rozwoju m-commerce w Polsce.

Responsive Web Design to nowe podejście do projektowania i wdrażania stron internetowych. Zgodnie z jego ideą, strona internetowa automatycznie dostosowuje swój wygląd do wielkości ekranu urządzenia, na którym jest otwierana. Dzięki zastosowaniu tej technologii, użytkownik zawsze otrzymuje wygodną w korzystaniu stronę, niezależnie od rozdzielczości urządzenia, na którym jest wyświetlana.

Jako część Grupy Allegro czujemy potrzebę kreowanie nowych standardów w polskim e-commerce. Już co czwarty Polak korzysta ze smartfona, a eksperci zgodnie podkreślają, że przyszłość należy do urządzeń mobilnych. Naszym priorytetem jest dostarczanie klientom najnowocześniejszych rozwiązań, ułatwiających prowadzenie e-sklepu. Decyzja o uruchomieniu serwisu Grafoteka.istore.pl była więc naturalną odpowiedzią na potrzeby rynku – opowiada Joanna Kozińska, Dyrektor Platformy iStore.pl.

Nowy wygląd sklepu na wyciągnięcie ręki
Aktualnie w serwisie Grafoteka.istore.pl znajdziemy cztery uniwersalne szablony, które można zastosować w sklepach z dowolnym asortymentem. To przykładowe realizacje, każdy z projektów będzie można zmodyfikować poprzez zmianę tła lub dynamicznego banera na stronie głównej. Cena projektu, wraz z wdrożeniem go w sklepie, wynosi 599 zł.

– Dzięki Grafotece klienci iStore.pl otrzymują nie tylko atrakcyjny design, ale przede wszystkim nowy standard technologiczny, niespotykany dotąd w żadnej z platform działających w modelu SaaS, dostępny praktycznie od zaraz – dodaje Joanna Kozińska.

Ogromnym atutem Grafoteki jest fakt, iż wszystkie szablony dostępne są „od ręki”. Wdrożenie nowego layoutu odbywa się bowiem standardowo po dwóch dniach od złożenia zapytania.

Mobilna jakość e-sklepu
Atrakcyjny wygląd, łatwość korzystania ze sklepu na urządzeniach mobilnych – jakie jeszcze korzyści niesie wdrożenie szablonu w RWD dla właścicieli sklepów internetowych? Przede wszystkim nie ma już potrzeby tworzenia osobnych wersji i adresów sklepu dla urządzeń mobilnych. Wszelkie dokonywane zmiany będą widoczne od razu na wszystkich nośnikach. To oszczędność czasu i pieniędzy. Co więcej, strony w technologii RWD są future ready, czyli gotowe na przyszłe wyzwania i nowe urządzenia. Nie ma więc obaw, że po wejściu na rynek nowego modelu smartfona lub tabletu, będziemy musieli każdorazowo przeprojektowywać stronę sklepu.

Najważniejszą zaletą jest jednak możliwość dotarcia z ofertą sklepu do nowej grupy klientów. Czytelny interfejs i łatwość nawigacji z pewnością skłoni ich do dokonywania zakupów w dowolnym miejscu i czasie.

Źródło: Grupa Allegro / iStore.pl





Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
14.12.2022

Na jakiej platformie założyć sklep internetowy? Porównanie rozwiązań

Łukasz Badziak

Łukasz Badziak

Content Marketing Specialist
cyberfolks.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę