PayLane wprowadza e-przelewy z polskich banków

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

PayLaneFirma PayLane.pl, dostawca płatności online dla e-biznesu, skupiała się dotychczas na rozszerzaniu swojej oferty o metody płatności charakterystyczne dla rynków zagranicznych. Teraz poinformowała o poszerzeniu oferty o szybkie przelewy z polskich banków.

PayLane skupiało się dotychczas na rozszerzaniu swojej oferty o metody płatności charakterystyczne dla rynków zagranicznych (płatności kartami kredytowymi i debetowymi, Giropay, sofortbanking, iDEAL, PayPal i wiele innych). Zadbało także o zapewnienie klientom możliwości dokonywania transakcji i rozliczeń w 50 walutach z całego świata. Teraz dostawca płatności online skupił swoją uwagę na polskim rynku i dołączył do oferty e-przelewy w polskich bankach.

Bez względu na plany biznesowe rodzimych sprzedawców internetowych – rozwijania firmy lokalnie czy globalnie – mogą one liczyć na profesjonalne podejście do rozwiązania e-płatności. Oferta polskich przelewów online umożliwi lokalnym firmom obsługę klientów z obszaru całego kraju, natomiast biznesom spoza Polski wejście na rozwojowy rynek e-commerce.

„Dla PayLane jest to kamień milowy w rozwoju firmy. Wprawdzie jesteśmy firmą polską, jednak doświadczenie zdobywaliśmy na rynkach Europy Zachodniej. Stąd znamy światowe standardy płatności online. Cieszymy się, że teraz także polskim e-biznesom możemy zaoferować kompleksową usługę wysokiej jakości płatności online” – mówi Karol Zielinski, Dyrektor Zarządzający PayLane.

PayLane, znając specyfikę polskiego rynku e-commerce, dostosowało swoją ofertę do lokalnych potrzeb i przygotowało wtyczki do platform e-commerce. Dzięki nim sklepy online zbudowane na Magento, OpenCart, Zen Cart, osCommerce, PrestaShop czy WordPressie mogą zaimplementować system płatności w kilka minut. Udostępnienie polskich e-przelewów jest więc kolejnym ukłonem w stronę rodzimych sprzedawców internetowych.

Źródło: PayLane.pl

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.05.2022

ROI, ROAS… czas na ROR w Twoim e-commerce!

Marcelina Lipska

Marcelina Lipska

CEO, Digital Marketing Consultant & Strategist
f1brand.pl

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę