Paczkozagadka.pl, czyli nietypowy sklep internetowy działa wspólnie z Paczkomatami InPost

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Ile czasu w ciągu całego roku poświęcasz na wybieranie prezentów dla siebie czy swoich bliskich? Dlaczego to zajęcie jest częściej przykrym obowiązkiem, niż radosną chwilą? PaczkoZagadka.pl usuwa całkowicie problem wybierania prezentów. Projekt działa we współpracy z Paczkomatami InPost.

PaczkoZagadka to wyjątkowy sklep, w którym element pozytywnego zaskoczenia klientów odgrywa główną rolę. Użytkownicy wybierają jedną z trzech dostępnych paczek (47, 97 lub 147 zł), a obsługa sklepu starannie wybiera jej zawartość i natychmiast wysyła ją do Ciebie.

Wybór prezentu dla siebie czy swoich bliskich może być przyjemnością, ale najczęściej wymaga poświęcenia czasu, a tego jest coraz mniej – tak pomysł na swój biznes opisuje Michał Kabziński, założyciel sklepu. – PaczkoZagadka rozwiązuje problem związany z wybieraniem prezentów, a otrzymana paczka jest niespodzianką dla obu stron – dodaje.

Jak wskazuje nazwa, sklep nie ujawnia zawartości nadawanych przesyłek. Po przekroczeniu 250 sprzedanych paczek pojawi się jednak lista produktów wysłanych w przeszłości, tak żeby zachęcić jak największą liczbę kupujących. – Na razie mogę zdradzić tylko tyle, że bardzo szybko wysyłamy paczki do klientów, a ich odbiór odbywa się niemal w dowolnym czasie – mówi Michał Kabziński.

To ostatnie jest możliwe dzięki strategicznej współpracy z Paczkomatami InPost, dzięki której klienci mają duży komfort podczas wybierania miejsca i czasu odbioru (brak konieczności czekania na kuriera), ponad 400 Paczkomatów do wyboru w całej Polsce i – co najważniejsze – w ogóle nie muszą płacić za dostarczenie przesyłek do wybranych Paczkomatów InPost.

Sklep PaczkoZagadka wystartował 12 lipca, a już udało mu się zrealizować 84 „tajemnicze” zamówienia. W najbliższych dniach ruszy większa kampania promocyjna w Internecie. – Chcemy zaprosić naszych klientów do nagrywania filmików podczas rozpakowywania paczki. Dla wszystkich przewidujemy atrakcyjne nagrody – mówi Kabziński. Szczegóły nowego konkursu pojawią się wkrótce na stronie PaczkoZagadka.pl.

Źródło: PaczkoZagadka.pl

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Artykuł
29.04.2022

Jaki wpływ będą miały zmiany w targetowaniu reklam na Facebooku dla branży e-commerce?

Dagmara Rżyska

Dagmara Rżyska

Performance Specialist
f1brand.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę