OutletMeblowy.pl w wersji mobilnej

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Liczba osób korzystających z tabletów i smartfonów rośnie w ogromnym tempie, co pociąga za sobą zwiększającą się ilość klientów dokonujących zakupów internetowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Zgodnie z tym trendem OutletMeblowy.pl zdecydował się na uruchomienie sklepu w wersji mobilnej.

Z analizy statystyk sklepu przeprowadzonej przez Grupę AMP Media, która wspiera OutletMeblowy.pl w zakresie kreowania i realizacji działań e-commerce, wynika bowiem, że ponad 20% ruchu generują wejścia z urządzeń mobilnych. Istotą działania było zatem przekształcenie tego ruchu w realną sprzedaż, którą osiągnąć można dając klientom wygodne narzędzie.

Wersja mobilna sklepu różni się od swego pierwowzoru układem graficznym zoptymalizowanym pod smartfony i tablety zgodnie z koncepcją Responsive Web Design. Charakteryzuje się on podłużnym interfejsem, dużą czytelnością grafik, tekstów i przycisków. Zrezygnowano także ze zbędnych dodatków obciążających stronę. Wersja kompatybilna jest z systemami iPhone/iPod Safari i Google Android.

„Uruchomienie wersji mobilnej z jednej strony stanowi kolejny krok rozwoju firmy i eksploracji nowych rynków, a z drugiej jest wyrazem naszego zainteresowania wymogami klientów. Posiadanie tableta czy smartfona to powoli standard wśród naszych klientów. Oczywistą była zatem decyzja o wdrożeniu narzędzia zwiększającego komfort pobytu i dokonywania zakupów w naszym sklepie” – mówi Arkadiusz Konieczny, Creative Manager w OutletMeblowy.pl

Dzięki uruchomieniu wersji mobilnej OutletMeblowy.pl zyskuje stały kontakt z klientem, który może obejrzeć ofertę sklepu, podzielić się swoimi wyborami z rodziną lub znajomymi czy też dokonać zakupu w każdym miejscu i o każdej porze, co w efekcie przekłada się na przywiązanie klienta do marki. Ta decyzja sprzyja jednocześnie stworzeniu wizerunku sklepu profesjonalnego i nowoczesnego, troszczącego się o klienta i jego potrzeby.

Źródło: AMP Media

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.05.2022

ROI, ROAS… czas na ROR w Twoim e-commerce!

Marcelina Lipska

Marcelina Lipska

CEO, Digital Marketing Consultant & Strategist
f1brand.pl

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę