Liczba osób korzystających z tabletów i smartfonów rośnie w ogromnym tempie, co pociąga za sobą zwiększającą się ilość klientów dokonujących zakupów internetowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Zgodnie z tym trendem OutletMeblowy.pl zdecydował się na uruchomienie sklepu w wersji mobilnej.
Z analizy statystyk sklepu przeprowadzonej przez Grupę AMP Media, która wspiera OutletMeblowy.pl w zakresie kreowania i realizacji działań e-commerce, wynika bowiem, że ponad 20% ruchu generują wejścia z urządzeń mobilnych. Istotą działania było zatem przekształcenie tego ruchu w realną sprzedaż, którą osiągnąć można dając klientom wygodne narzędzie.
Wersja mobilna sklepu różni się od swego pierwowzoru układem graficznym zoptymalizowanym pod smartfony i tablety zgodnie z koncepcją Responsive Web Design. Charakteryzuje się on podłużnym interfejsem, dużą czytelnością grafik, tekstów i przycisków. Zrezygnowano także ze zbędnych dodatków obciążających stronę. Wersja kompatybilna jest z systemami iPhone/iPod Safari i Google Android.
„Uruchomienie wersji mobilnej z jednej strony stanowi kolejny krok rozwoju firmy i eksploracji nowych rynków, a z drugiej jest wyrazem naszego zainteresowania wymogami klientów. Posiadanie tableta czy smartfona to powoli standard wśród naszych klientów. Oczywistą była zatem decyzja o wdrożeniu narzędzia zwiększającego komfort pobytu i dokonywania zakupów w naszym sklepie” – mówi Arkadiusz Konieczny, Creative Manager w OutletMeblowy.pl
Dzięki uruchomieniu wersji mobilnej OutletMeblowy.pl zyskuje stały kontakt z klientem, który może obejrzeć ofertę sklepu, podzielić się swoimi wyborami z rodziną lub znajomymi czy też dokonać zakupu w każdym miejscu i o każdej porze, co w efekcie przekłada się na przywiązanie klienta do marki. Ta decyzja sprzyja jednocześnie stworzeniu wizerunku sklepu profesjonalnego i nowoczesnego, troszczącego się o klienta i jego potrzeby.
Źródło: AMP Media