OutletMeblowy.pl w wersji mobilnej

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Liczba osób korzystających z tabletów i smartfonów rośnie w ogromnym tempie, co pociąga za sobą zwiększającą się ilość klientów dokonujących zakupów internetowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Zgodnie z tym trendem OutletMeblowy.pl zdecydował się na uruchomienie sklepu w wersji mobilnej.

Z analizy statystyk sklepu przeprowadzonej przez Grupę AMP Media, która wspiera OutletMeblowy.pl w zakresie kreowania i realizacji działań e-commerce, wynika bowiem, że ponad 20% ruchu generują wejścia z urządzeń mobilnych. Istotą działania było zatem przekształcenie tego ruchu w realną sprzedaż, którą osiągnąć można dając klientom wygodne narzędzie.

Wersja mobilna sklepu różni się od swego pierwowzoru układem graficznym zoptymalizowanym pod smartfony i tablety zgodnie z koncepcją Responsive Web Design. Charakteryzuje się on podłużnym interfejsem, dużą czytelnością grafik, tekstów i przycisków. Zrezygnowano także ze zbędnych dodatków obciążających stronę. Wersja kompatybilna jest z systemami iPhone/iPod Safari i Google Android.

„Uruchomienie wersji mobilnej z jednej strony stanowi kolejny krok rozwoju firmy i eksploracji nowych rynków, a z drugiej jest wyrazem naszego zainteresowania wymogami klientów. Posiadanie tableta czy smartfona to powoli standard wśród naszych klientów. Oczywistą była zatem decyzja o wdrożeniu narzędzia zwiększającego komfort pobytu i dokonywania zakupów w naszym sklepie” – mówi Arkadiusz Konieczny, Creative Manager w OutletMeblowy.pl

Dzięki uruchomieniu wersji mobilnej OutletMeblowy.pl zyskuje stały kontakt z klientem, który może obejrzeć ofertę sklepu, podzielić się swoimi wyborami z rodziną lub znajomymi czy też dokonać zakupu w każdym miejscu i o każdej porze, co w efekcie przekłada się na przywiązanie klienta do marki. Ta decyzja sprzyja jednocześnie stworzeniu wizerunku sklepu profesjonalnego i nowoczesnego, troszczącego się o klienta i jego potrzeby.

Źródło: AMP Media

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
23.11.2022

Recykling treści – praktyczne zalecenia i przykłady

Jan Kinal

Jan Kinal

CEO
setugo.pl

Artykuł
21.11.2022

Black Friday nie musi być black. Jak się do niego dobrze przygotować?

Magdalena Hajduga

Magdalena Hajduga

Head of Business Development
Apaczka.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę