Organizujemy drugie Warsztaty E-commerce Pro – tym razem aż dwa dni już w październiku!

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Po bardzo dobrym przyjęciu przez Was pierwszych Warsztatów E-commerce Pro, które odbyły się pod koniec sierpnia, postanowiliśmy kontynuować nasz cykl szkoleń. Kolejna edycja warsztatów odbędzie się w Warszawie już w połowie października, potrwa dwa dni i obejmie szerszy zakres tematyczny (nie zabraknie m.in. szczerego case’u Marcina A. Dobkowskiego, pt. „Jak zbudować sklep internetowy mający 500 zł zysku dziennie?”).

Naszym zdaniem, tak praktycznego i zaawansowanego szkolenia o e-commerce prawdopodobnie jeszcze w Polsce nie było. Warsztaty poprowadzi trzech prowadzących z wieloletnim doświadczeniem w handlu internetowym (ja, Marcin A. Dobkowski oraz Paweł Królak, który niedawno zadebiutował u nas tekstem Czy Twój sklep internetowy jest „dobrze naoliwioną maszyną”?). Po raz kolejny stawiamy na praktyczne podejście do tematu i zaprezentowanie wiedzy, która z pewnością zmieni aktualne oblicze Waszych e-sklepów.

Warsztaty E-commerce Pro #2 odbędą się 18-19 października w Warszawie.

W pierwszym dniu warsztatów (poziom SILVER) dowiecie się m.in.:

  • Jak dzięki kilku sprawdzonym metodom szybko zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie?
  • Jak zabezpieczyć sklep od strony prawnej i jak rozwiązywać konflikty z klientami, dostawcami i administracją?
  • Gdzie, jak i za ile promować sklep, aby osiągać najlepsze rezultaty?

W drugim dniu warsztatów (poziom GOLD) dowiecie się zaś m.in.:

  • Jakie są dwa najważniejsze elementy sukcesu Twojego sklepu i dlaczego Twoja konkurencja nie ma o tym pojęcia?
  • W jaki sposób zbudować tak silną przewagę, że konkurencja nie będzie w stanie jej skopiować?
  • Jak zbudować zespół swoich marzeń, rekrutując najlepszych pracowników oraz jak sprawić, by uwielbiali dla Ciebie pracować i sami ulepszali Twoją firmę?

Po szczegóły na temat Warsztatów E-commerce Pro #2 odsyłam na dedykowaną podstronę, gdzie rozpisaliśmy cały program tego wydarzenia oraz wstępne informacje organizacyjne:

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
07.12.2022

6 największych pułapek analizy zachowań klientów i jak w nie nie wpaść

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Artykuł
06.12.2022

Marketplace bez prowizji. wszystko.pl – platforma „charytatywna” czy celowy kierunek pod prąd?

Adrian Burtan

Adrian Burtan

Specjalista ds. marketingu treści i PR
wszystko.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę