Już wkrótce na rynku zakupów grupowych pojawi się kolejny gracz. Crazy Deal, serwis z atrakcyjnymi ofertami dla internautów realizuje, dla jednego ze swoich Klientów, agencja Trol InterMedia, znana z innowacyjnych rozwiązań w branży e-commerce.
Według najnowszych danych PBI, Polacy nadal chętnie korzystają z możliwości, jakie dają zakupy grupowe. Z serwisów oferujących zniżki na produkty i usługi, korzysta już 6 mln Polaków. Polska Agencja Prasowa szacuje, że przychody serwisów zakupów grupowych w 2011 roku wyniosły, bagatela, 345 milionów złotych, a liczba ta w tym roku prawdopodobnie wzrośnie. Na rynku, po dwóch latach obecności największych graczy, ciągle jest jeszcze miejsce dla kolejnych firm oferujących tego typu usługi.
„Przed naszą agencją postawione zostało zadanie kompleksowego przygotowania serwisu zakupów grupowych do funkcjonowania w trudnych warunkach rynku. Konkurencja nie jest mała, przepisem na sukces jest więc uczenie się od najlepszych, przy jednoczesnym poszukiwaniu mocnego wyróżnika, który sprawi, że internauta wybierze właśnie ten serwis” – twierdzi Paweł Kowalski, doradca biznesowy odpowiedzialny w agencji Trol InterMedia za realizację portalu.
Motywacją Klienta Trol InterMedia jest chęć pozytywnego wykorzystania obecnych powiązań z wieloma przedsiębiorstwami, które mogą ułatwić sam start projektu oraz dostarczenie internautom jeszcze atrakcyjniejszych zniżek.
„Naszym celem jest nie tylko to, by oferta satysfakcjonowała kupujących w Crazy Deal, choć zapewniamy, że tak będzie. W swoich działaniach nie zapominamy również o sprzedających, którzy mogą liczyć na dobre warunki prowizyjne i atrakcyjną dla nich współpracę” – zapewnia Inwestor CrazyDeal.pl, Kamil Romel-Sambor.
Pracę nad projektem agencja Trol InterMedia rozpoczęła od przygotowania analizy rynku, konkurencji oraz ustaleń dotyczących funkcjonalności i sposobu działania systemu. Kolejnym etapem było przygotowanie prototypu funkcjonalnego.
W projekcie nacisk został położony na zarówno czytelną, jak i wyróżniającą się na tle konkurencyjnych serwisów szatę graficzną. „Przedstawienie grafiki portalu było zwieńczeniem prac projektowych. Początkowo skupiała się ona na stronie głównej, po jej akceptacji zostały przygotowane kolejne wizualizacje” – mówi Marcin Gnybek, Graphic & Web Designer z agencji Trol InterMedia
Po zakończeniu etapu prac koncepcyjnych, agencja przystąpiła do realizacji serwisu. Wdrożenie oprogramowania wiązało się z koniecznością ciągłego testowania systemu i zajęło największą część realizacji projektu. „Pozwoliło to nam uniknąć błędów oraz wykryć obszary, które mogłyby użytkownikom sprawiać problemy” – wyjaśnia Paweł Kowalski.
Zadaniem Trol InterMedia była nie tylko koncepcja oraz realizacja serwisu, ale również doradztwo w zakresie jego funkcjonalności. „Doświadczenie zdobyte przy projektach e-commerce pozwoliło nam jako Agencji lepiej rozpoznać potrzeby naszego Klienta. Jako praktycy w e-sprzedaży, wiemy, jakie czynniki są istotne zarówno z punktu widzenia właściciela sklepu internetowego, chcącego podjąć współpracę z serwisem zakupów grupowych, jak i Klientów takich serwisów. Stworzenie serwisu zakupów grupowych to zwieńczenie naszej wieloletniej współpracy z Inwestorem CrazyDeal.pl.”
Agencja przygotowuje również serwis pod kątem działań marketingowych i późniejszej promocji. „Na chwilę obecną w trakcie przygotowania są oferty oraz kampanie reklamowe mające na celu promocję serwisu w grupie docelowej” – podsumowuje Paweł Kowalski.
Już wkrótce start serwisu.
Źródło: Trol InterMedia