Zapraszam wszystkich Czytelników serwisu do lektury najnowszego numeru magazynu eKomercyjnie.pl, który jest dedykowany branży e-commerce, ze szczególnym wskazaniem na właścicieli sklepów internetowych. Pismo oznaczone jest numerem #1 (poprzednie wydanie było testową „zerówką”) i od tej pory będzie wydawane jako miesięcznik.
Dużo praktycznej wiedzy o e-handlu gwarantowane!
W magazynie znajdziecie m.in. tekst Pawła Fornalskiego z IAI SA, który pisze o wyborze platformy sklepowej, nawiązując do artykułu Tomka Karwatki z numeru „zerowego”. Krzysztof Krawczyk wyjaśnia wątpliwości związane z rejestracją bazy sklepu internetowego w GIODO, co dla wielu właścicieli jest problematyczną kwestią. Łukasz Plutecki opisuje optymalizację SEO dla e-sklepu, wyznacza też prób minimum, który powinien być spełniony przez każdy podmiot działający na rynku. Maciej Ossowski opisuje skuteczną strategię e-mail marketingową (teoria vs praktyka). Obrazu całości dopełniają poradnik od Okazje.info (Jak w pełni wykorzystać możliwości porównywarki cen?), materiał o logistyce i początkach działalności e-handlowej od Droppa.pl/Dwiepaczki.pl oraz wzór polityki prywatności do wykorzystania (od TrustedShops.pl). Zapraszam do lektury!
SPIS TREŚCI – eKomercyjnie #1 – wrzesień 2011:
- Wstępniak
- Cztery godziny dziennie (Lektury e-przedsiębiorcy)
- Przegląd prasy e-commerce
- Platformy sklepowe – przegląd nowości
BIZNES:
- Jak najlepiej wybrać platformę e-commerce? Część 2
Paweł Fornalski - Sklep internetowy a rejestracja w GIODO
Krzysztof Krawczyk - Dlaczego optymalizacja SEO nie zawsze służy użytkownikom?
Łukasz Plutecki - Strategia kluczem do skutecznego email marketingu
Maciej Ossowski
KOLUMNY:
- Jak w pełni wykorzystać możliwości porównywarki cen?
Okazje.info - Trudne początki w e-commerce, czyli jak poradzić sobie z logistyką
DwiePaczki.pl / Droppa.pl
WZÓR:
- Polityka prywatności dla sklepu internetowego
Trusted Shops