Nowy numer magazynu eKomercyjnie.pl dostępny do pobrania!

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Zapraszam wszystkich Czytelników serwisu do lektury najnowszego numeru magazynu eKomercyjnie.pl, który jest dedykowany branży e-commerce, ze szczególnym wskazaniem na właścicieli sklepów internetowych. Pismo oznaczone jest numerem #1 (poprzednie wydanie było testową „zerówką”) i od tej pory będzie wydawane jako miesięcznik.

Dużo praktycznej wiedzy o e-handlu gwarantowane!

Pobierz numer, przyciskCzytaj online, przycisk


 
W magazynie znajdziecie m.in. tekst Pawła Fornalskiego z IAI SA, który pisze o wyborze platformy sklepowej, nawiązując do artykułu Tomka Karwatki z numeru „zerowego”. Krzysztof Krawczyk wyjaśnia wątpliwości związane z rejestracją bazy sklepu internetowego w GIODO, co dla wielu właścicieli jest problematyczną kwestią. Łukasz Plutecki opisuje optymalizację SEO dla e-sklepu, wyznacza też prób minimum, który powinien być spełniony przez każdy podmiot działający na rynku. Maciej Ossowski opisuje skuteczną strategię e-mail marketingową (teoria vs praktyka). Obrazu całości dopełniają poradnik od Okazje.info (Jak w pełni wykorzystać możliwości porównywarki cen?), materiał o logistyce i początkach działalności e-handlowej od Droppa.pl/Dwiepaczki.pl oraz wzór polityki prywatności do wykorzystania (od TrustedShops.pl). Zapraszam do lektury!

 

SPIS TREŚCI – eKomercyjnie #1 – wrzesień 2011:

  • Wstępniak
  • Cztery godziny dziennie (Lektury e-przedsiębiorcy)
  • Przegląd prasy e-commerce
  • Platformy sklepowe – przegląd nowości

BIZNES:

  • Jak najlepiej wybrać platformę e-commerce? Część 2
    Paweł Fornalski
  • Sklep internetowy a rejestracja w GIODO
    Krzysztof Krawczyk
  • Dlaczego optymalizacja SEO nie zawsze służy użytkownikom?
    Łukasz Plutecki
  • Strategia kluczem do skutecznego email marketingu
    Maciej Ossowski

KOLUMNY:

  • Jak w pełni wykorzystać możliwości porównywarki cen?
    Okazje.info
  • Trudne początki w e-commerce, czyli jak poradzić sobie z logistyką
    DwiePaczki.pl / Droppa.pl

WZÓR:

  • Polityka prywatności dla sklepu internetowego
    Trusted Shops





Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
27.09.2023

Monitoring marki w e-commerce: jak śledzić i analizować opinie klientów o Twojej marce?

Robert Walkowski

Robert Walkowski

Digital Marketing Specialist
brandly360.com

Artykuł
25.09.2023

Nagrania wizyt. Jak czytać dane o zachowaniach?

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę