Nowe wydanie podręcznika Trusted Shops dla e-sprzedawców

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Podręcznik firmy Trusted Shops został ponownie gruntownie opracowany i dostosowany do najnowszego stanu prawa dotyczącego e-commerce w Polsce. Uwzględniono w nim nie tylko aktualne zmiany prawne, ale również wynikające z praktyki zapytania sprzedawców internetowych – wszystko wyjaśnione w prosty i zrozumiały sposób.

Na ponad 70 stronach sprzedawcy sklepów internetowych znajdą informacje, jak poradzić sobie z pułapkami i przeszkodami polskiego prawa e-commerce, a 39 wzorów tekstowych stanowi łatwą i zrozumiałą pomoc w praktyce.

Podręcznik pomaga sprzedawcom dostosować cały proces sprzedaży do przepisów prawnych. Tematy obejmują zagadnienia od identyfikacji dostawcy poprzez informacjach o ochronie danych osobowych, opis produktów, gromadzenie danych osobowych klientów, proces zamówienia i ogólne warunki (regulamin sprzedaży) do potwierdzenie zamówienia za pomocą e-maila.

Zachęcamy do zabezpieczenia Państwa sklepu poprzez zastosowanie wzorcowych tekstów z Podręcznika!

Przegląd nowości (stan 08/2011):

  • Dostosowanie i aktualizacja dotychczasowych wzorów zgodnie z aktualnym stanem prawnym
  • Nowe, szczegółowe wzory, np. identyfikacja przedsiębiorców prowadzących działalność regulowaną, informacje dot. wykorzystania i przekazywania danych, zwłaszcza w przypadku wysyłki newslettera, informacja dot. cła, różne sposoby zawarcia umowy, informacje dot. utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie tekstu umowy i wiele innych
  • Przykładowe zestawienie niedozwolonych klauzul, istotnych z punktu widzenia sklepu internetowego
  • Aktualizacja tekstów ustaw
  • Interesujące dodatkowe linki

Podręcznik jest dostępny do pobrania za darmo pod tym adresem (jedyny wymóg to wypełnienie krótkiego formularza).

(Powyższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową firmy, której dotyczy
i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji eKomercyjnie.pl)

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
27.09.2023

Monitoring marki w e-commerce: jak śledzić i analizować opinie klientów o Twojej marce?

Robert Walkowski

Robert Walkowski

Digital Marketing Specialist
brandly360.com

Artykuł
25.09.2023

Nagrania wizyt. Jak czytać dane o zachowaniach?

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę