Nowe możliwości dla sprzedających nieruchomości w morizon.pl

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Najdynamiczniej rozwijająca się wyszukiwarka nieruchomości – morizon.pl, jako pierwsza w Polsce wprowadza innowacyjną funkcjonalność, ułatwiającą ogłoszeniodawcom pozyskanie wartościowych klientów. Market Zapytań – najnowszy owoc pracy zespołu, powstał z myślą o usprawnieniu kojarzenia stron transakcji na rynku nieruchomości, na czym skorzystać mają zarówno biura nieruchomości, jak i osoby poszukujące lokum.

„Część zapytań trafia do naszego serwisu po wypełnieniu formularza kontaktowego. W założeniach naszej nowej funkcjonalności leży idea, aby zapytania do ofert, które nie zostały odczytane przez ogłoszeniodawcę w określonym czasie, jak również zapytania z programu „Znajdziemy nieruchomość za Ciebie” trafiały do Marketu Zapytań, oczywiście o ile autor zapytania wyrazi na to zgodę. W Markecie każde biuro nieruchomości, będzie mogło przeglądać zapytania, wybierać te, jakimi jest zainteresowane i kontaktować się z potencjalnymi klientami, aktywnie poszukującymi nieruchomości.” – wyjaśnia Bolesław Drapella, Prezes morizon.pl.

Funkcjonalność ta ma wpłynąć na skrócenie czasu reakcji na przesyłane zapytania, jak również większą dbałość o obsługiwanych klientów, co przełoży się nie tylko na przychody serwisu, ale przede wszystkim na wyższą jakość obsługi klientów. Jest to także odpowiednie rozwiązanie dla pośredników w obrocie nieruchomościami. Będą oni mogli sami zadecydować, które zapytanie jest dla nich atrakcyjne i dla jakiego klienta rzeczywiście mogą mieć odpowiednią ofertę. Market Zapytań daje również szukającym szansę szybszego i łatwiejszego znalezienia odpowiadającego im lokum, a oferentom analogicznie – ułatwia sprzedaż, poprzez precyzyjne dotarcie do właściwych dla ich oferty klientów.

„Szczególnie w wymagających rynkowo czasach nie można pozwolić na to, aby klient poszukujący nieruchomości nie został profesjonalnie obsłużony. Dlatego promujemy sprawną obsługę osób poszukujących nieruchomości, staranne dopasowanie odpowiedniej dla nich oferty, a także wsparcie profesjonalistów z branży obrotu nieruchomościami, którzy pomogą przy transakcji zakupu lub najmu nieruchomości. W zagranicznych wyszukiwarkach nieruchomości takiego rodzaju rozwiązanie stało się już standardem i jest efektywnie wykorzystywane. Jesteśmy przekonani, że równie efektywnie pomoże użytkownikom morizon.pl, zarówno tym kupującym, jak i sprzedającym znaleźć pole zbieżnych interesów.” – dodaje Drapella.

Źródło: morizon.pl

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.05.2022

ROI, ROAS… czas na ROR w Twoim e-commerce!

Marcelina Lipska

Marcelina Lipska

CEO, Digital Marketing Consultant & Strategist
f1brand.pl

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę