Nabywca ma wiedzieć, od kogo kupuje

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Dobry artykuł Rzeczpospolitej dla początkujących (zarówno klientów, jak i sprzedawców). Na pierwszy rzut oka porusza oczywiste kwestie, ale ciągle niektóre osoby lub firmy o nich zapominają.

Nabywca ma wiedzieć, od kogo kupuje (Rzeczpospolita)

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
27.09.2023

Monitoring marki w e-commerce: jak śledzić i analizować opinie klientów o Twojej marce?

Robert Walkowski

Robert Walkowski

Digital Marketing Specialist
brandly360.com

Artykuł
25.09.2023

Nagrania wizyt. Jak czytać dane o zachowaniach?

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę