Mocne i słabe strony sklepów internetowych wg Money.pl

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

koszyk_sklepy_plus_minus

Na łamach Money.pl pojawił się ciekawy artykuł opisujący mocne i słabe strony polskich sklepów internetowych. Warto przeczytać, jak rodzimych e-sprzedawców oceniają klienci i sprawdzić, które elementy sprzedaży przez internet zmieniły się w ciągu ostatniego roku.

Wśród największych pozytywów aktualnie działających sklepów internetowych wymieniono: lepszą prezentację oferty oraz większe wsparcie dla osób niezdecydowanych. Najczęściej wirtualni sprzedawcy zachęcają klientów do zakupów poprzez wyprzedaże i bonusy za większe zakupy – w przypadku pojedynczych produktów rzadko negocjują ceny.

W dalszym ciągu najchętniej wybieraną formą płatności za internetowe zamówienia jest pobranie (płatność przy odbiorze), widocznie wzrósł też udział kart kredytowych.

Niestety, klienci sklepów internetowych narzekają na gorszą niż przed rokiem jakość obsługi klienta. Ciągle zdarzają się takie e-sklepy, których pracownicy nie życzą sobie, aby klienci przeszkadzali im w pracy (sic!).

Źródło: Money.pl

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Artykuł
29.04.2022

Jaki wpływ będą miały zmiany w targetowaniu reklam na Facebooku dla branży e-commerce?

Dagmara Rżyska

Dagmara Rżyska

Performance Specialist
f1brand.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę