Mocne i słabe strony sklepów internetowych wg Money.pl

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

koszyk_sklepy_plus_minus

Na łamach Money.pl pojawił się ciekawy artykuł opisujący mocne i słabe strony polskich sklepów internetowych. Warto przeczytać, jak rodzimych e-sprzedawców oceniają klienci i sprawdzić, które elementy sprzedaży przez internet zmieniły się w ciągu ostatniego roku.

Wśród największych pozytywów aktualnie działających sklepów internetowych wymieniono: lepszą prezentację oferty oraz większe wsparcie dla osób niezdecydowanych. Najczęściej wirtualni sprzedawcy zachęcają klientów do zakupów poprzez wyprzedaże i bonusy za większe zakupy – w przypadku pojedynczych produktów rzadko negocjują ceny.

W dalszym ciągu najchętniej wybieraną formą płatności za internetowe zamówienia jest pobranie (płatność przy odbiorze), widocznie wzrósł też udział kart kredytowych.

Niestety, klienci sklepów internetowych narzekają na gorszą niż przed rokiem jakość obsługi klienta. Ciągle zdarzają się takie e-sklepy, których pracownicy nie życzą sobie, aby klienci przeszkadzali im w pracy (sic!).

Źródło: Money.pl

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
27.09.2023

Monitoring marki w e-commerce: jak śledzić i analizować opinie klientów o Twojej marce?

Robert Walkowski

Robert Walkowski

Digital Marketing Specialist
brandly360.com

Artykuł
25.09.2023

Nagrania wizyt. Jak czytać dane o zachowaniach?

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Head of marketing
cux.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę