Z rozwiązań m-commerce, czyli sprzedaży internetowej poprzez urządzenia mobilne korzysta coraz więcej firm, które chcą udostępnić swoją ofertę klientom w każdej chwili i każdym miejscu na świecie. Platforma Click Shop od home.pl, podążając za tym trendem wprowadziła nową funkcjonalność mobilną dla użytkowników swoich sklepów internetowych.
Mobilna wersja sklepu Click-Shop dostępna jest dla większości urządzeń przenośnych posiadających dostęp do przeglądarek internetowych – odpowiednio dostosowany styl graficzny odpowiada za poprawną rozdzielczość wyświetlania asortymentu sklepowego na urządzeniu mobilnym. Wprowadzone wdrożenie jest bezpłatne dla wszystkich, obecnych i nowych użytkowników oprogramowania Click Shop Premium.
„Mobilny sklep spełnia wymagania współczesnego klienta, który chce dokonywać zakupów w dowolnym czasie i miejscu. Klienci, którzy mają łatwiejszy dostęp do oferty sklepu, częściej do niego zaglądają i bardziej identyfikują się z marką sklepu. Mając na uwadze to, że każdy klient posiada przy sobie co najmniej jedno urządzenie przenośne łatwo o wniosek, że to właśnie do m-commerce będzie należeć przyszłość sklepów internetowych” – Przemysław Marciniak, Kierownik Produktu E-commerce, home.pl.
Wprowadzone zmiany są maksymalnie proste dla klientów. Po wpisaniu adresu sklepu oprogramowanie sklepu automatycznie wykrywa, że użytkownik korzysta z urządzenia przenośnego i uruchamia wersję mobilną. Nawigacja po sklepie możliwa jest zarówno poprzez ekrany dotykowe jak i urządzenia z przyciskami, a obsługa sprowadza się do szybkiego wyszukania produktu i dodania go do koszyka. Klienci korzystający z telefonów komórkowych mogą złożyć zamówienie poprzez oprogramowanie sklepu, lub przez dedykowany przycisk „Zadzwoń i kup” połączyć się telefonicznie z obsługą sklepu.
Samo zarządzanie sklepem nie różni się niczym od dotychczasowego – odbywa się ono w istniejącym panelu administratora sklepu. Rozwiązanie to umożliwia tym samym skorzystanie z dodatkowego kanału dotarcia do klienta przy jednoczesnym bezpiecznym zarządzaniu sklepu z jednego miejsca.
Więcej o platformie sklepowej home.pl będzie można dowiedzieć się podczas Akademii Empathy Roadshow 2011 w dniach 20-23 września 2011 roku, którego Click Shop jest partnerem merytorycznym. Więcej informacji o wydarzeniu: www.ecommerce.evenea.pl.
(Powyższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową firmy, której dotyczy
i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji eKomercyjnie.pl)