Markety idą na wojnę z internetowymi sprzedawcami

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

W Gazecie Wyborczej pojawiła się dzisiaj wzmianka o akcji Dnia Darmowej Dostawy (hurra!). Tymczasem Dziennik Gazeta Prawna informuje o szykującej się wojnie między sklepami tradycyjnymi a internetowymi. Ktoś chyba nie zauważył, że trwa już dłuższy czas :)

Stawką jest 11 miliardów złotych, które w tym roku chcą wydać Polacy na świąteczne prezenty. + reszta artykułu

Materiał bardzo nakierowany na tradycyjne markety (zdjęcie z dopiskiem „W markecie taniej niż w internecie”, nawet sie rymuje…), jest nawet lista wszystkich działań, jakie poszczególne sieci chcą przeprowadzić żeby utrzymać klienta u siebie.

Szkoda tylko, że redaktorzy DGP nie napisali, że klienci stracą w marketach wiele cennych godzin stojąc w kolejkach, a te szumnie zapowiadane 10% czy nawet 30% taniej niż w internecie (co niekoniecznie jest prawdą) im tego nie zwróci.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
18.09.2023

Wdrożenie sklepu internetowego krok po kroku

Joanna Śliwa

Joanna Śliwa

Content Marketing Specialist
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę