Markety idą na wojnę z internetowymi sprzedawcami

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

W Gazecie Wyborczej pojawiła się dzisiaj wzmianka o akcji Dnia Darmowej Dostawy (hurra!). Tymczasem Dziennik Gazeta Prawna informuje o szykującej się wojnie między sklepami tradycyjnymi a internetowymi. Ktoś chyba nie zauważył, że trwa już dłuższy czas :)

Stawką jest 11 miliardów złotych, które w tym roku chcą wydać Polacy na świąteczne prezenty. + reszta artykułu

Materiał bardzo nakierowany na tradycyjne markety (zdjęcie z dopiskiem „W markecie taniej niż w internecie”, nawet sie rymuje…), jest nawet lista wszystkich działań, jakie poszczególne sieci chcą przeprowadzić żeby utrzymać klienta u siebie.

Szkoda tylko, że redaktorzy DGP nie napisali, że klienci stracą w marketach wiele cennych godzin stojąc w kolejkach, a te szumnie zapowiadane 10% czy nawet 30% taniej niż w internecie (co niekoniecznie jest prawdą) im tego nie zwróci.

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
22.03.2023

Jak uniknąć kary od UOKiK za Omnibusa?

Łukasz Plutecki

Łukasz Plutecki

CEO
atomstore.pl

Artykuł
21.03.2023

Najlepsze przykłady skutecznych promocji dla e-commerce

Katarzyna Golubińska

Katarzyna Golubińska

Co-marketing & Partnerships Manager
voucherify.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę