Lengow wchodzi na polski rynek

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Założona w 2009 roku francuska firma Lengow, wchodzi na polski rynek. Lengow proponuje narzędzie dedykowane zarówno dla e-handlowców, jak i agencji interaktywnych kreujących i zarządzających witrynami e-commerce swoich klientów. Firma udostępnia rozwiązanie SaaS, umożliwiające e-przedsiębiorcom scentralizowanie i optymalizację kampanii e-commerce oraz wzrost rentowności produktów.

Lengow jest rozwiązaniem intuicyjnym, wspomagającym pracę osób na stanowisku Traffic Manager oraz pozostałych, będących odpowiedzialnych za e-marketing. Rozwiązanie zostało opracowane tak, aby nawet użytkownik nie posiadający zaawansowanych kwalifikacji technicznych, mógł z niego korzystać.

Do czego służy Lengow?

Lengow proponuje rozwiązanie umożliwiające:

a) Zarządzanie katalogiem, budżetem oraz zamówieniami z 1 interfejsu na ponad 800 kanałach e-handlu na całym świecie: porównywarki cen, aukcje internetowe, portale społecznościowe, sieci afiliacyjne, linki sponsorowane, blogi, retargeting.

b) Optymalizację, czyli personalizację zawartości katalogu produktów pod kątem każdego z wybranych kanałów e-handlu to jedyny sposób na zwiększenie widoczności oraz efektywności kampanii, jak także obniżenie kosztów pozyskania klienta oraz uzyskania wyższego współczynnika konwersji.

c) Kontrolowanie i zarządzanie rentownością kampanii w oparciu o szczegółowe raporty rentowności dla każdego z produktów i dla każdego z kanałów e-handlu. Segmentacja katalogu i dyfuzja produktów wg. kryteriów rentowności: ROI, ceny, marży, sprzedaży, liczby kliknięć. Alerty budżetowe.

Aby sprostać najnowszym trendom świata e-commerce, Lengow od niedawna proponuje swoim klientom publikację katalogu produktów na ekaranach smartfonów oraz tabletów. Lengow dostosowuje i transformuje katalogi produktów w butik m-commerce.

Jak funkcjonuje Lengow?

1. E-sprzedawca udostępnia URL swojego katalogu produktów, lub eksportuje katalog korzystając z Darmowych Modułów.

2. E-sprzedawca wybiera kanały promocyjno-sprzedażowe z listy ponad 800 kanałów partnerskich.

3. Lengow tworzy i dostosowuje katalog e-sprzedawcy do specyfikacji technicznych poszczególnych kanałów w 24h.

4. Gotowe. E-sprzedawca może opublikować swoją ofertę na wybranych kanałach.

Koncept Lengow cieszy się olbrzymim sukcesem w całej Europie i świecie (ponad 800 klientów: Carrefour, Quiksilver, Office Depot, Dolce Gabana, Accor, Castorama, Decathlon, La Redoute, 3suisses, Hugo Boss, Levi’s, ToysRus, Swarovsky). Ponadto, firma otrzymała nagrodę „International Ecommerce Award” przyznaną podczas tegorocznych targów paryskich, co dowodzi na wysoką jakość oferowanych przez nią usług.

Źródło: Lengow

Reklama

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
04.05.2022

50 błędów w SEO — sprawdź, czy ich nie popełniasz!

Adam Przybyłowicz

Adam Przybyłowicz

SEO Copywriter
toponline.pl

Artykuł
29.04.2022

Jaki wpływ będą miały zmiany w targetowaniu reklam na Facebooku dla branży e-commerce?

Dagmara Rżyska

Dagmara Rżyska

Performance Specialist
f1brand.pl

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę