W kolejnym artykule z cyklu Lektury e-przedsiębiorcy prezentujemy cztery książki, poświęcone m.in. sposobom motywowania podwładnych do działania, budowaniu zdrowych relacji z klientami bez zbędnych manipulacji, skutecznemu zarządzaniu projektami i portfelami projektów w organizacji, a także nowemu trendowi w marketingu zwanemu Grywalizacją. Recenzje pochodzą z Magazynu eKomercyjnie.pl #8.
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania
Książka autorstwa słynnego dowódcy elitarnej jednostki GROM – gen. Romana Polko, który wraz z żoną, na bazie własnych doświadczeń przedstawia, jak być skutecznym przywódcą i dobrym strategiem w organizacji. Z początku może się wydawać, że książka jest stricte o wojskowości, jednak wraz z biegiem stron autorzy przekładają omawiane zagadnienia na rzeczywistość biznesową.
Krok po kroku przedstawiono tu karierę wojskową generała, który dzieli się nie tylko swoimi sukcesami, ale także tym, w jaki sposób je osiągnął. Wiele uwagi poświęcono sposobom motywowania podwładnych do działania – szczególnie w sytuacjach kryzysowych, gdy żołnierze mają nóż na gardle – a także strategii dowodzenia w grupie, prowadzącej do sukcesu w walce. Bardzo przydatna książka, zarówno dla fanów generała Polko, jak i dla wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć, jak skutecznie poprowadzić zespół do wielkiego zwycięstwa.
—
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji
Czy zastanawiałeś bądź zastanawiałaś się kiedyś nad tym, na czym polega sukces niektórych handlowców? Jakie techniki stosują, że zyskują coraz większe grono lojalnych klientów? Wydawać by się mogło, że skuteczna sprzedaż opiera się głównie na wnikliwym analizowaniu statystyk i słupków sprzedaży. Na nic się jednak nie zdadzą, gdy pod fundamenty umiejętności sprzedażowych nie podstawimy odrobiny… serca.
Autorzy publikacji, handlowcy z wieloletnim stażem,dzielą się tajnikami budowania zdrowych relacji z klientami bez zbędnych manipulacji, tak aby na stałe zyskać ich wierność i zaufanie. To poradnik poparty wieloma przykładami, które pokażą ci, jak odnieść sukces w świecie sprzedaży, nie tracąc przy tym ludzkiej twarzy.
—
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelami projektów w organizacji
Powszechnie wiadomo, że mimo dobrych chęci menadżerów, tylko niewielki odsetek projektów w przedsiębiorstwach kończy się sukcesem. Aby zrozumieć, dlaczego tak się dzieje, warto zaznajomić się z książką autorstwa Seweryna Spałka i Macieja Bodycha. Jej niewątpliwe atuty to prosty język i przejrzysta forma. Autorzy dzielą się wiedzą opartą na licznych przykładach zaczerpniętych prosto z biur projektów oraz obrazują je wieloma ilustracjami, które ułatwiają zrozumienie problemu. Dzięki znajomości technik zawartych w tej książce, twoje projekty nie będą miały szans na niepowodzenie!
—
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych
O tym, jak silny wpływ na nasze życie mają gry, nie trzeba nikogo przekonywać. Są z nami wszędzie. Gramy w nie zarówno na komputerze, podczas zabawy z dzieckiem, jak również w kolejce do automatu po kawę. Wprowadzane są we wszystkich aspektach naszego życia. Zjawisko to, zwane Grywalizacją, w wyśmienity sposób przedstawia nam autor bestsellera „Zakamarki marki” – Paweł Tkaczyk.
Poruszane w książce tematy, takie jak historia gier, ewolucja czy zastosowanie ich mechanizmów w życiu codziennym, skutecznie przyciągną do czytania wszystkich czytelników, którzy chcą przekonać się o potędze jaką posiadają gry szczególnie w relacjach międzyludzkich. Lekkość, z jaką autor omawia zagadnienia mechanizmów gier, pozwoli przeczytać ją jednym tchem, a informacje w niej zawarte pozostawią wrażenie, że chce się więcej.
Powyższy artykuł pochodzi z Magazynu eKomercyjnie #8. Zapraszamy do przeczytania całego numeru!