Kurier mówi, kiedy przyjedzie. Masz być w domu

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Artykuł na temat negatywnych doświadczeń klientów z firmą kurierską GLS. Wskazano tutaj na takie problemy jak m.in. spóźnienia lub brak obecności kurierów pomimo deklaracji pojawienia się o wskazanej godzinie, zostawianie paczek sąsiadom, przechowywanie ich w magazynie zamiast dostaw do klientów. Co ciekawe, przedstawiciele GLS nie odnieśli się w żaden sposób do powyższych kwestii pomimo tego, że zostali poproszeni o komentarz.

Zapraszam do czytania: Kurier mówi, kiedy przyjedzie. Masz być w domu »

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
20.03.2023

Jak zaprojektować atrakcyjny i skuteczny program lojalnościowy?

Michał Sędzielewski

Michał Sędzielewski

CMO, Co-founder
voucherify.io

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę