Kurier mówi, kiedy przyjedzie. Masz być w domu

Krzysztof Bartnik

Krzysztof Bartnik

CEO
imker.pl

Artykuł na temat negatywnych doświadczeń klientów z firmą kurierską GLS. Wskazano tutaj na takie problemy jak m.in. spóźnienia lub brak obecności kurierów pomimo deklaracji pojawienia się o wskazanej godzinie, zostawianie paczek sąsiadom, przechowywanie ich w magazynie zamiast dostaw do klientów. Co ciekawe, przedstawiciele GLS nie odnieśli się w żaden sposób do powyższych kwestii pomimo tego, że zostali poproszeni o komentarz.

Zapraszam do czytania: Kurier mówi, kiedy przyjedzie. Masz być w domu »

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
21.09.2022

Jak chronić swoją markę? Czym jest cykl życia domeny?

Adrianna Szałańska

Adrianna Szałańska

Social media & relations expert
cyberfolks.pl

Artykuł
19.09.2022

Dlaczego warto tworzyć MVP w e-commerce

Marek Kich

Marek Kich

CEO & Podcaster (Sztuka e-Commerce)
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę