Konkurs AlleKurier na idealną przesyłkę

Ekomercyjnie

Informacja prasowa

Właśnie wystartował konkurs fotograficzny ogłoszony przez platformę kurierską AlleKurier.pl. Zabawa polega na przesłaniu zdjęcia ukazującego, jak bezpiecznie zapakować przesyłkę. Nagrodą mogą być zainteresowani przede wszystkim właściciele małych i średnich sklepów internetowych, gdyż do wygrania są trzy półroczne abonamenty na monitoring marki w serwisie brand24.

Konkurs skierowany jest do sprzedawców internetowych, ponieważ to właśnie oni najlepiej wiedzą jak zabezpieczyć przesyłkę, by bezpiecznie dotarła do celu. Nagroda również przyniesie najwięcej pożytku właśnie tej grupie. O tym, jak ważne jest dbanie o wizerunek w branży e-commerce nikogo nie trzeba przekonywać. Abonament Personal Plus, będący nagrodą w foto zabawie pozwoli na monitorowanie w sieci wizerunku sklepu, konkurencji a także kilku najważniejszych produktów.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy przesłać na konkurs@allekurier.pl zdjęcie bądź serię zdjęć, dokumentujące krok po kroku w jaki sposób zapakować paczkę bądź paletę by mogła zostać bezpiecznie przesłana firmą kurierską. Przyjmowane będą pliki o rozmiarze co najmniej 1600 x 1200 pikseli. Konkurs zostanie zakończony w czwartek, 17 maja o północy. Ogłoszenie wyników nastąpi dzień później do godziny 14:00. Zwycięzcy zostaną powiadomieni drogą mailową. Nagrodzone zdjęcia zostaną opublikowane na stronie allekurier.pl oraz w profilu na facebooku.

Więcej informacji na temat konkursu oraz regulamin zabawy można znaleźć tutaj: allekurier.pl/konkurs.

Źródło: AlleKurier

Reklama

Pozycjonowanie stron internetowych

Przeczytaj również:

Artykuł
21.09.2022

Jak chronić swoją markę? Czym jest cykl życia domeny?

Adrianna Szałańska

Adrianna Szałańska

Social media & relations expert
cyberfolks.pl

Artykuł
19.09.2022

Dlaczego warto tworzyć MVP w e-commerce

Marek Kich

Marek Kich

CEO & Podcaster (Sztuka e-Commerce)
satisfly.co

Ekomercyjni

Nowa, zamknięta grupa na facebooku. Dużo ekomercyjnej wiedzy, networking, pomoc. Tu się poznasz na e-commerce.

Zobacz grupę